Gå til innhold

Er på jakt etter kjøredress og dress for å ha under vinterdressen..Eller kanskje en kombinert en:) Noen som kan anbefale noe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun blir 1 år like før jul, og har begynt å leke en del ute nå. Men den ulldressen vi har fra Tutta i str 70, begynner å bli knapp. Dessuten lurer jeg kanskje på om den er for tynn til det kryper under null...

Derfor leter vi nå etter en litt tykkere ulldress for å ha under..

Noen som kan anbefale en?

Og så trenger vi en kjøredress, en hel fleesedress som er enkel å ta på når vi er ute og farter, og som ikke blir for varm i bilen.

Eller kanskje det finnes en som passer til begge deler? Som ikke koster skjorta? (Kan jo forsåvidt koste det to dresser vil koste tilsammen:)

Har forresten sett på janus sin ulldress på Obs, men den var jo kjempetynn..Er usikker på om det er nok med bare den utapå ullundertøy under vinterdressen :-/

Fleesedressen på HM i str 86 er perfekt, bortsett fra fargen:-( Upraktisk med hvit til ei aktiv jente som krabber rundt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat kjøpt en ulldress til lillesnupp fra Troll sin nye serie Rampetroll. Den er omtent som den ulldressen som er inni Troll vinter-dressene, kanskje bittelitt tynnere. Den er veldig fin, passer ferfekt til å ha i vogna når hun sover og til å kjøre bil med.

Og så er den utrolig søt da, dus rosa med brun veloursløyfe:-) 499,-

Skrevet

Reflex har en hel ulldress som er litt tykkere enn janus, og som koster ca 300 kroner. Jeg er fornøyd med den.

Skrevet

Vi har også reflex sin ulldress, bruker den under parkdressen eller inne som kosedress. Godt fornøyd med den.

Skrevet

Jeg kjøpte min dress på Laban og Labolina i Trondheim. Den er fin og grå, praktisk farge som går til alt. Er kjempefornøyd med den, den kan knappes helt opp og har god plass til klær under. At en kan "brette inn" ermet til fingrene og føttene, er genialt, så slipper en å bale med votter og sånn om en skal en liten biltur eller en tur ut i vogna!

Skrevet

Spar Kjøp har og ein leikedress i ullfrotté, den er litt tjukkare enn Janus sin. Men ikkje mykje.

Kan du få nokon til å strikke ein dress (viss du ikkje strikkar sjølv)? Ellers lurar eg på om dei selger ferdigstrikka dressar hos Nøstebarn. Men dei er sikkert dyre.

Skrevet

Nøstebarn sin ullfrotte-dress er helt utrolig bra. Vi bruker den masse, den koster litt, men syns den er vel verdt pengene!

Skrevet

Vi har nøstebarn ullfleecedress kjøredress som vi også bruker under dressen....den er helt genial og vi er superfornøyd. Grå i ullfleece, finnes i rød og blå også.

www.nostebarn.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...