Gå til innhold

Parkdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har en jente på 10,5 mnd. Var på Reflex å kjøpte regnklær str 80 til henne, hun svømmer i de forløpig. Fikk beskj der at med ullklær på kroppen å fleece over så skulle regntrekket holde gjennom vinteren. Bor på vestlandet.

Men ett søskenbarn mente at det ville hun aldri satset på...

Hun ville hatt parkdress i tillegg...

Har bestil en Troll dress til halvpris, fjorårets modell, men bestilte da i str 92 så hun kan ha neste år.

Burde jeg hatt den i 80 eller 86 heller så hun kunne brukt den denne vinteren?

Håper på mange gode svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hvor mildt det er der du bor, så er jo ikke regntøy beregnet på annet enn regnvær da. Det er jo gummi, så slipper ingen ting inn men heller ikke ut.

Ville aldri bare hatt regntøy til barnet mitt.

Ville byttet inn Trolldressen i str 80, 86 går vel også, og der har du både dress mildt vær og til vinteren.

Datteren min hadde Trolldress da hun var et år i str 86, og kunne brukt den enda...nå er hun 2.

Siden du også kjøpte den til halv pris, og sikkert får det samme igejn for den hvis du selger den på FINN etterhvert, hadde jeg ihvertfall ikke spart på den dressen.

Skrevet

Du må nok ha en parkdress ja,blir alt for kaldt med regntøy uansett hva du har under.Klamt blir det også. Du trenger jo ikke og kjøpe så veldig dyr dress, kommer jo litt ann på om jenta di er hjemme enda eller om hun er i barne hage. Vi har reflex sin parkdress,og er godt fornøyd med den,men har sett en fin en på cubus som også virka god.

Skrevet

Catch (Kilden, Sletten og Laksevåg senter, Bergen) har en parkdress som kom godt ut i test i fjor. Vi har kjøpt den til kr. 250,- og er veldig fornøyd. Bevernylon, men vattert fôr og regnbuksestoff bak fra rompa og ned og fremme fra kne og ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...