Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Er det noen som har hatt blærebetennelse mens de er gravide? Tror kanskje jeg har fått det nå. Tisser mer enn jeg har gjort, og er veldig øm i magen.Svir litt. Hadde blærebetennelse uten å vite det sist svangerskap, måtte ha pencilin kur. Men det kan jo bare være graviditeten i seg selv!
snartmammapåny Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 ikke godt å si... Ta med en urinprøve å lever det på labratoriet hos legen i morgen. Det trenger du ikke legetime for. Om du har uvi så får du time da. Lykke til:)
ks23 med William og Lucas Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 blærebetennelse?? Er det, det samme som uvi??? Uff vet hvordan det er ja..Plages mye med det selv.. Jeg har vel allerede gått på 3 pencelin kurer og jeg har det litt nå også..Men legen min ville se det ann..Er jo ikke bra og ta for mye pencelin heller men man skal ikke ha uvi heller da man er gravid..Ufff skal ikke være lett assa.....
Gjest Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Har akkurat fått påvist urinveisinfeksjon, uten at jeg har merket noe til det selv. Det var JM som reagerte på at urinen gav utslag på nitrit. Legen min sa at uvi kan være symptomfri under svangerskap, men du må ha penicilin for å unngå "oppadstigende infeksjoner". Den eneste måten å finne ut på er å ta med en test til legen. Du trenger vanligvis ikke time til det, bare å levere en prøve på laben så får du brev hvis det er utslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå