Smulen&Skalken Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 er ikke akkurat et koselig tema.. men jeg lurer forde hehe leste på pernille.com om utflod. men det stod ingen ting om hvordan utfloden er om man er gravid... er det noen som vet? lurer fælt...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Dette er heeeeelt individuelt - umulig å si!
Mariela-har jente05 og gutt07 Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Min er ganske tørr tror jeg... =) hehehehe..
Gjest Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Umm, jeg er våtere en vanlig. Åsså lukter den litt annerledes. Den lukter litt sann som helt nyfødte barn gjør, viss du noen gang har luktet på en nyfødt babt, hehe. Men jeg tror det varierer fra person til person.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Min er veldig flytende og litt hvitaktig. Pleier ikke ha noe til vanlig, men nå fosser det iblant. Litt som når man har hatt sex;)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Det er veldig forskjellig,men noen får mere utflod da de er gravide;o) Så lenge den ikke er grønn så tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for,er den grønn må du kontakte lege.
Gjest Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Tror det er veldig ulikt ja, også fra gang til gang! I mine to første svangerskap så leste og hørte jeg om at gravide får mer utflod, men jeg fikk mindre jeg, faktisk nesten ingenting. Denne gangen derimot har jeg mye, i hvertfall i perioder, den er vel litt sånn som el-slim faktisk.
Serial mom Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Hos meg er det mer enn vanlig,mest når jeg er å tisser,og den ser ut som HTH-lotion(om du skjønner?) Det er litt annen lukt hos meg også,litt mer medisinsk nesten,minner litt om sperm... (og jeg VET at det ikke er det som kommer ut,for har ikke turt å ha sex på lenge i frykt for å miste! (idiotisk tanke, jeg vet,men...) (jeg er 6+2)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå