*Angelface* Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Tror dere på disse mytene med ringen, nålen, klorin, kinesisk kart osv:)?
Mariela-har jente05 og gutt07 Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Ved forige svangerskap viste det Kinesiske kart at jeg skulle få gutt, og på ringtesten skulle det bli jente.. Og det blei jente.. Prøvde ikke klorin. Hvordan gjøres det forresten? Veldig spent på hva vi får nå =)
*Angelface* Skrevet 8. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2006 Husker ikke klorintesten...Men det har noe med fargen som kommer når du blander den med urin........=)?
Mariela-har jente05 og gutt07 Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Er det du som er fra Bodø?
*Angelface* Skrevet 8. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2006 Du fra rønnvika;) hehe? Skal flytte til Mørkved ja=)
Gjest Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Hehe... Nei, gjør ikke det, ikke egentlig, men synes det er gøy å forsøke det likevel! Det er forresten ikke klorin, men plumbo du antagelig mener :-) Jeg for min del har ikke tiltro til magefølelsen heller jeg! Vet om så mange, meg selv inkludert, som har vært såååååå sikker på at det er det ene kjønnet og så kommer man på UL eller til fødsel og får vite at det er det andre... Og når det gjelder konesist kart så er det jo faktisk flere slike i omløp som viser ulikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå