Gå til innhold

Hvor lenge bruker dere babybilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer har nemlig lovet bort vårt før poden er 8 mnd. Synes godt han kan bruke det til han er nærmere året. eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikke..

Min er 5mndr å han er for bred over skuldrene så vi må ha nytt snart.. noen som veit om et som ikek er så trangt?

Skrevet

Det hørtes tidlig ut, mange seter er jo fra 9 mnd også. Snuppa brukte sitt til hun var 14 mnd faktisk...men hun er lita da.-)

Lillesnupp har brukt storesøster sitt sete(Izi Combi) når hun er med alene i bilen en måneds tid nå, men det er fra 0 kg bakoervendt. Så har lyst til å kjøpe større til henne snart, og hun er snart 10 mnd.

Skrevet

Byttet det vel ut da Peter var rundt 8 mnd. Synes da at det virket som om han var for lang for setet..

Skrevet

Gutten min vokste fra sitt da han var 4 mnd, både på lengden og over skuldrene. Han satt ikke godt i det.

Nå har vi et sete som heter Concord Ultimax. Det blir et slags mellomsete før man går over til en ordentlig stol. Er fra 0-18 kg, men man må snu det forover etter 13 kg og det er jo litt tidlig. Da skal vi kjøpe et nytt. Det blir dyrt, men en billig forsikring. Men gutten min sitter som en konge i det setet og vi angrer ikke på at vi byttet.

Skrevet

vi bytta ved 5 mnd.. måtte de,for han satt ikkje godt i den babystolen... kjøpte acta graco sin,og e storfornøgd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...