fru Heffalomp Skrevet 8. november 2006 #1 Del Skrevet 8. november 2006 Nå har jeg vrengt hjernen min, men ANER ikke hva jeg skal kjøpe til sambo til jul.. I tillegg har han bursdag i desember , så det gjør det ekstra vanskelig. Noen artige forslag til hva jeg kan finne på?? Tenkte kanskje på revy-billetter, men vet ikke helt, det er liksom så mye som skjer i desember, så jeg vet ikke når jeg skulle fått til det. HJELP!! Tar imot alle forslag med GLEDE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danselettbatterinna Skrevet 8. november 2006 #2 Del Skrevet 8. november 2006 Hmm, jeg har kjøpt bukse, to gensre, deodorant, parfyme og en ny hodepute til min samboer. Ga han gavekort på tattovering til 30 års dagen hans. I fjor til jul kjøpte jeg Gudfaren samle dvd. Hvilke interesser har han da? Kanskje du kan kjøpe noe som har med det å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marekatta* Skrevet 8. november 2006 #3 Del Skrevet 8. november 2006 Huff, jeg er såååå dårlig å komme på slikt. Min mann får ny vinterdress....han har drevet å skrudd bil i termodressen sin, så den kan han ikke ha på når han og marekattungen skal bygge snømann......nei fysj... Frem med en ren og pen vinterdress...*fnise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*makrell i tomat* Skrevet 9. november 2006 #4 Del Skrevet 9. november 2006 ...kan desverre ikke hjelpe deg,sliter med det samme problemet... ( klemz ps, nå er jeg på nett igjen...hi,hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyn Skrevet 21. november 2006 #5 Del Skrevet 21. november 2006 mannen min ønske seg øretelefoner til ipoden. har ikkje heilt bestemt meg, men møje mulig det blir det. av gullet får me isamen Risk. det spelet vett du... Eg vett det siden eg va me å kjøpte det... hihi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. november 2006 #6 Del Skrevet 21. november 2006 Vet dere, vi har kuttet ut julegavene til hverandre. Vi kjøper heller noe vi trenger i heimen, som vi ikke tar oss råd til ellers i året. I år blir det foodprosessor og nytt vaffelkakejern. Sikkert mange som synes dette er kjedelig, men vi foretrekker heller å kjøpe litt ekstra til bursdag, for det er VÅR dag. Synes jula er for ungene, koser oss med juleforberedelser og gleden hos de små. Ungene kjøper en liten ting til oss. Så da har jeg ett problem mindre enn dere, hehe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marekatta* Skrevet 21. november 2006 #7 Del Skrevet 21. november 2006 Fru G , det var jammen en god idè............... Vet du, vi har kuttet ut å bytte gaver mellom søskene vi, altså mine søsken og min manns søsken. Vi ble lei av å "bytte" femhundrelapp lissom......... Gavene er for ungene, og at jeg ikke får mer enn en gave eller to, nei det gjør meg virkelig ingen verdens ting. Men det du skriver om gaveordning mellom deg og mannen synes jeg var lurt.... ...hehe, kanskje det blir en sånn der kenwood major på oss (les:meg) alikevell....hehe...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Heffalomp Skrevet 23. november 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 23. november 2006 Takk for tips!! Mulig jeg slenger meg på Fru G sin ordning neste år : )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. november 2006 #9 Del Skrevet 23. november 2006 jeg har kjøt liverpool-drakt, et belte som han kan ha til dressen, og to boxere fra sparkjøp hvor det står "No.1 dad" og "Verdens sterkeste pappa" på... Har ikke helt bestemt meg for hva som er fra meg, og hva som er fra lillegutt enda... Eller... Boxerene er jo seff fra lillegutt, men kanskje drakten også.. da blir det belte fra meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå