Gå til innhold

Scoobidoo en liten natthilsen fra meg...

Anbefalte innlegg

...og gjett hva vi har i kveld på Nattønsket, Nattønsket, en hyggelig hilsen, en hyggelig hilsen, på Nattønsket, Nattønsket - en hilsen i natten! Jo, jeg ønsker alle dere kjære bimmere på Over 35 (inkl. meg selv, da) at vi om ca. 9-10 måneder skal ha andre ting å tenke på om natten enn å sitte og lage innlegg på en nettside.

...ok jeg innrømmer at jeg bør begynne å tenke på andre ting om natten enn å lage innlegg på en nettside allerede nå - hvis ønsket mitt skal gå i oppfyllelse, men jeg hadde litt tid for meg selv og lyst til å skrive en liten hilsen.

Er for tiden ganske spent - skal begynne med Pergo neste måned, men så driver denne psyken min og lurer meg - for jeg har hatt stikninger i eggstokkene på venstre side i to perioder nå - så den dumme, lille stemmen inni meg hvisker stadig vekk at menstruasjonen jeg fikk bare var overskytende avfall, og at det spirer og gror der inne. Men jeg er for sta og pessimistisk (med ambisjoner om å være et fornuftig menneske) til å ta en test - får vente og se om tanta kommer neste gang - etter mine beregninger om akkurat 11(?) dager. ELLER om 7-16 dager. Vi helgarderer denne måneden - skal vinne uansett om borte, hjemme eller uavgjort.

Men - dette var nok navlebeskuelse - det jeg ville si var: STÅ PÅ!!!

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7017161-scoobidoo-en-liten-natthilsen-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hyggelig natthilsen Madame!

Vi får håpe at vi om 9-10 måneder har fått en litt annen fokus enn vi har nå, men vi kan gjerne produsere innlegg til BIM for å fortelle om de flotte resultatene fra prøveperioden...

Lykke til med prøvinga, med eller uten Pergo (som jeg egentlig ikke helt hva er ennå). Hold oss oppdatert om utviklingen da!

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...