Gå til innhold

Dere med Emmaljunga Edge Duo Combi vogn...(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fikk dere med da dere kjøpte vogna?!!? Altså...fikk dere med annet enn understell, bag, sportsvogndel, og regntrekk?!?!?

Hadde det liksom for meg at det skulle følge med stelleveske etc...men...tok kanskje feil der ja! :(

Kan jo også spørre om dere er fornøyd da...:)

Vogna koster jo svimlende 7495,-!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyr ja.. Fikk ikke med noen verdens ting. Vogna er helt ok,men hadde jeg skulle kjøpt vogn i dag ville jeg valgt annerledes. Litt for tung og lite plass under.

Skrevet

Jeg har Duo, ikke Combi. Men fikk ikke noe med nei. Veldig fornøyd med valget, men som hun over...litt tung å løfte inn i bilen.

Skrevet

jeg fikk med stelleveska på kjøpet, og ga 6995 kr for det. ganske så dyr, men jeg er veldig fornøyd med vogna da! bor i eget hus, ellers ville jeg nok kanskje valgt en mindre og nettere vogn.. men den er jo veldig tøff da! :)

Skrevet

fikk med det samme som deg. det er smart combi vogna som har stelleveske som følger med på kjøpet.

Er veldig fornøyd med den så lenge vi er ute på tur og triller. God å trille, lite knirking, liker teleskophåndtaket og designet på vogna. Merker at det er solid kvalitet. har til og med tålt fem-seks flyturer uten skader.

Men mindre fornøyd når den skal inn i den lille bilen vår. Tung, ja...

Skrevet

fikk ikke med noe ekstra og ikke særlig fornøyd med vogna. blir nok å selge den og kjøpe en annen type neste gang...

Skrevet

Fikk heller ikke med noe til vogna... Fikk 1/2 pris på stelleveska som matcher vogna da :) Kjøpte min i sverige og den kom vel på 6200 m/ stelleveske.

Er kjempefornøyd med vogna jeg :) Men skal nok ha en lettere trille i tillegg etterhvert!

Skrevet

Har Edge Duo, var smart og kjøpte fjorårets, så vi fikk 20% rabatt, så ikke sååå grisedyr... Fikk med det samme som deg, men pga. rabatten så var det greit å kjøpe stelleveske ved siden av syns jeg.

Det jeg er mest fornøyd med er at tassen er snart 9 mnd og fortsatt kan ligge i bagen! De fleste andre på hans alder har byttet til sittedel, for bagene har blitt for små. Jeg liker at han kan sove godt i bagen både inne og ute på dagtid, den er så lun og fin. Litt tung å legge i bilen ja, men den er skikkelig stabil på glatt vinterføre, som vi nå er på full fart vei inn i.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med vogna. Den er supergod å trille og så har den stor og god plass oppi bagdelen. Blir fint nå til vinteren når jeg trenger voksipose eller lammeskinnspose oppi der. Skal si meg enig i at den er litt tung å løfte på, bor i 2.etage, så bærer den opp stort sett hver dag. Men tar det som trening, siden jeg er så fornøyd med vogna ellers :D

Fulgte ikke med stelleveske her heller, men fikk den litt rimeligere når jeg kjøpte den sammen med vogna. (Og så fulgte det med en liten deilig myk tøykanin som satt oppi når jeg henta den) kjempekoselig. :)

Skrevet

jeg digger vogna!! den er stabil, god, stødig og robust! Gode hjul som er utmerket på landet der vi bor, helt fantasisk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...