Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min datter på 8 uker har samsovet med meg til nå. sp skal vi venne henne til å sove på egenhånd, men vi vet ikke hvordan vi skal gå frem? Vi får henne til å sovne i armene våre, men hu våkner med en gang vi legger henne ned og sånn holder vi på hele kvelden. Jeg har forsøkt å sitte ved siden av vuggen hennes og snakke rolig til henne, synge, kose med hånden etc, men ingenting ser til å hjelpe. jeg vet at dette er første dagen og at ting sikkert blir bedre, men jeg er så usikker på om fremgangsmåten er riktig. Kan dere tipse oss litt om gode måter å lære dem til å sovne alene?

Takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan godt vugge og kose, men ikke vent med å legge henne til hun HAR sovnet. Legg henne rett FØR hun lukker øynene. Og varm gjerne opp sengen med en varmeflaske før dere legger henne (husk å ta den vekk når dere legger barnet). Pakk henne stramt og godt inn, da vil hun føle samme følelsen som å ligge inntil dere. Har hun koseklut? Brett den sammen og legg den inntil nesen hennes, varmt og fint, og litt samme kosen som å ligge ved puppen. Kosekluten kan gjerne være en t-skjorte eller topp (singlet) det lukter mamma av :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...