Abracadabra Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 blir SPRØ!!!! siden FREDAG i forrige uke har vi visst at vi måtte rydde før fredag i DENNE uken, pga at jeg endelig har klart å få slått gjennom med at vi MÅ ha hjelp til å vaske huset. har snakket med en veldig hyggelig dame som skal komme på fredag og hjelpe meg ut av driten bokstavelig talt...jeg er stor, tung, andpusten og LEI av at jeg skal gjøre alt i huset (har vært sånn siden vi traff hverandre, og fem og et halvt år holder, hehe...!), og mannen bare jobber og sover! han kommer hjem fra jobb til ferdig middag (hvertfall stort sett), også lufter han hunden, da - det har jeg klart å true ham til nå de siste to ukene...ellers er det en 50/50 jobb. men ellers ligger han på sofaen og røyker og SOVER og det gjør meg GAL! vi avtalte i går at i dag skulle vi ta i et tak sånn at det er noenlunde klart til den snille damen kommer fredag, men neida - han sovner på sofaen, big surprise... så når jeg vekker ham så er han bare SÅ trøtt, vet ikke HVA som er galt for tiden, UFF, skikkelig "stakkars meg"-fakter, og "vi skulle begynt myyye tidligere" osv., hvorpå jeg forsøker å formidle at HAN kan jo rydde fordi om jeg sitter ved datamaskinen - han trenger jo ikke vente på at jeg skal begynne???? det skal sies at det er svært rotete her pga at vi nettopp er ferdig med et påbygg, så verktøy, kartonger, ting og tang flyter overalt, det er derfor jeg er så militant på at vi må få orden nå - både for min psykologiske helses skyld, og pga at denne damen kommer i overmorgen... babyen kommer jo snart også, hadde jo vært kjekt å ha orden før den tid! anyway jeg skrev en liste over det jeg ville HAN skulle gjøre (rydde bort verktøy og pc-utstyr o.l., flytte ting ut i boden, osv). etter MYE syting og sukking satte han i gang, og jeg tenkte ENDELIG! men etter kun kort tid fant han frem mobilen og sa "jeg bare MÅ ta en kjapp jobbtelefon". Det er nå snart en time siden og han sitter der og tyter enda. Jeg blir så oppgitt! Den kan ikke ha vært så jækla viktig den tlf, for hvis jeg ikke hadde vekket ham så hadde han sovet fremdeles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg spyr av hele fyren akkurat nå altså, og han kan bare glemme det hvis han tror at han slipper unna en eneste ting på listen fordi klokken blir mye fordi han snakket i telefonen...argh! tusen takk for ørene damer, de er vel sikkert svidde de nå etter denne tiraden, urk. måtte bare få det UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jækla svigermor som aldri tvang ham til å gjøre en dritt hjemme...takk for den...hulk jaja jeg får vel bare fortsette jeg da. lurer på hva jeg kan sende til fretex by accident i dag, hmmmm.....! ;-) wøhøhøøøøø neida kan vel ikke det heller. fanken og...
Abracadabra Skrevet 8. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 8. november 2006 oi fytti det ble langt! beklager! hehe må jo le litt av meg selv også...
selfangerkjerringa Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Som om jeg skulle ha skrevet det selv.... åh, det er så godt å ha muligheten til å pøse ut alt man sitter inne med til fullstendig ukjente, men samtidig likesinnede jenter i akkurat samme situasjon her på nett
~bubbe~ Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Å, så typisk, så typisk.. MANNFOLK... Min er også sånn, bare litt annen variant.. Han er "utslitt" hele tiden, og må hvile.. jaja.. Eneste jeg kan bidra med er å sørge for at min egen sønn ikke skal bli som faren, det er helt sikkert:)
Hermine. Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Jeg er også driiiit lei mannfolk nå... Han er så sliten og tett i nesa, skjøøner du, at han orker ikke noen ting... Nei nei, da holder jeg huset strøkent, handler inn det som trengs til den lille kommer i hus, tar litt og litt hver dag for bekkenløsningen gjør så forbanna vondt, lager middag, og så må jeg mase for at han skal bære oppussingsutstyret ut i boden.. Også maler jeg resten her hjemme selv, for blir gal av å gå å se på uferdige ting og vite at babyen kan komme når som helst.. Og han sovner tidlig på sofaen hver kveld, for han er jo så tett i nesa!!!!!!!!!!!!!!! Kjenner jeg er skikkelig lei av alt! Ikke har jeg fått takk for noe!!!! Går og har vondt hver eneste dag - han kunne jo frekka frem pengepungen og kjøpt noen fine blomster og fått ræva i gir i leiligheten her!!!! Ikke sant?
Abracadabra Skrevet 8. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2006 er det ikke merkelig??? synes også at hvis jeg klager på at "i dag har jeg ondt i ryggen, urk" så har plutselig HAN også vondt et sted. hvis jeg har hodepine, så har han det og...hvis jeg brygger på en forkjølelse eller er trøtt eller hva som helst, så har han det og, bare enda litt verre...!!! mannfolk er vittige altså. og selv om jeg synes synd på dere og ikke unner noen det jeg går gjennom, så er det en liten trøst i å vite at ikke jeg fant den eneste mannen i Norge som er sånn...! ;-) nå fikk jeg endelig spent ham i gang igjen til slutt (skjønt han snakket med begge sine foreldre også før han fikk ut fingen!), så nå er det slett ikke så verst her, tror jeg kan slippe folk inn uten å døøøø av flauhet i hvert fall. har jo morgendagen å putle på med de siste detaljer. så nå da krisen er over, kjenner jeg at jeg puster litt lettere! -i hvert fall til neste gang, da! sukk... men, det må jo være noe med ham, da, siden jeg gidder å holde ut... ;-) han er jo verdens deiligste snilleste kjærligste rauseste mest tålmodige menneske. skulle bare ønske han hadde litt lavere terskel når det gjaldt rydding...! hehe. kan vel ikke få alt her i livet... takk for støtten damer! stor klem fra en lettet meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå