Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hei hei.. Jeg har ei datter som ble født 27.04.06, og nå er jeg vist der igjen!!! fler???? Er jo koselig da... Hadde vi ikke ville hatt en til baby så hadde vi ikke vert uforsiktige.. Gleder oss masse...... Fler i samme situasjon????????
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Gratulerer så mye.. Er faktisk litt misunnelig på dere
Tigergutt Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Gratulerer så masse - jeg er IKKE misunnelig på deg/dere.......hehe...
Petrine C",) Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Gratueler så mye!! Har en gutt fødd i mars, lyst på ny baby, men venter ennå litt! Heldige dere er!! C",)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Tusen takk!!!! Hvor gammel er din baby da??? mi er jo 6mnd.. litt tidlig men vi gleder oss....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Gratulerer ) Jenta di er 2 dager yngre enn mi. Må si det står respekt av å sette igang på ny! hehe:) men det har jo helt klart sine fordeler også!! Kos deg masse med voksende mage!! Klem
LivetErEnLek Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Grattis :-)) Er selv gravid og snuppe mi er 4 mnd i dag.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Tusen takk alle som gtratulerer.... Ikke misunnelig??? hmmm,, hehe
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Gutten vår var født 11. mars. Har nettopp sluttet på minipille, så vi får se hva som skjer. Vi har ei jente på 6 år i tillegg
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Grattis!!!! Hvor langt er du på vei??? jeg vet ikke hvor langt jeg har gått hehe
LivetErEnLek Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Vel, i følge terminkalkulatoren, er den store dagen 13 juli, 5 dager etter at snuppa blir ett år. Så er ikke så langt på vei enda, blir vel noe sånt som 6 uker tror jeg.
WP-TLogPeanut Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 Grattis Gla på dine vegne , ikke misunnelig nei , for : JEG ER GLAD DET IKKE ER MEG hehhee
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #13 Skrevet 8. november 2006 OK... Dere må ha lykke til da.. Er så kos med barn så det....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #14 Skrevet 8. november 2006 Ok... Gruer du deg til fødselen eller???
LivetErEnLek Skrevet 8. november 2006 #15 Skrevet 8. november 2006 Nei, ikke i det hele tatt. :-) Har en gutt på ti år (har forresten bursdag på samme dag som din) og etter den fødselen lovte jeg dyrt og hellig at det fikk holde med en. Fikk petedin og vepsestikk som lindring og det hele opplevdes som et smertehelvete i rus. Nå, med andre mann hadde jeg bestemt meg for at jeg i alle fall ikke skulle være rusa, så jeg lå i badekar fra jeg kom inn, til jeg måtte begynne å presse. Fikk også litt akupunktur, og det var en fantastisk opplevelse. Javist var det vondt, men jeg var hele tiden til stedet og lot meg rett og slett rive med av smertene i stedet for å kjempe mot dem. Det eneste som er, er at jeg lager litt vel mye lyd mens dette pågår, men det får de heller tåle, de som er rundt meg. Så jeg gleder meg faktisk!! Hva med deg?
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 8. november 2006 #16 Skrevet 8. november 2006 dattra mi er 3 dager eldre enn di...og jeg håper jeg ikker er gravid nå!venter på mensen. men skjer det så skjer det;p grattis m spiren! jeg vil føde jeg hehe
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #17 Skrevet 8. november 2006 ok... Jo,for å si det sånn så gruer jeg meg egentlig litt da..For det ble en del komplikasjoner under og før fødselen! Fikk svangerskapforgiftning som dem i grunn opptaget litt sent så jeg ble jo prøvd satt igang opp til flere ganger. Og ble lovet at det snart skulle være over osv... Etter noen dager var ho ute!!! Fikk epidural da.. Det var helt herlig altså!! Anbefales på det sterkeste.. Men det er jo liten sjans for at det blir samme styret denne gangen da,så jeg tenker ikke så mye på det i grunn!! Bare tenke positivt på det så går det bra!!! Helt merkelig at lille dattera skal bli storesøster...hehe..,, Men vi gleder oss iallfall masse til og ha 2 små.. kansje det er fler....? Nei det får vi da ikke tro da!!!
LivetErEnLek Skrevet 9. november 2006 #18 Skrevet 9. november 2006 Nei, det er jo liten sjangs for det samme en gang til, og vil jo tro du blir tett fulgt opp med en sånn historie. Vi satser på at det "bare" er en spire der tenker jeg, noe annet tør jeg ikke tenke på engang....
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #19 Skrevet 9. november 2006 Ja dem følger opp nå som jeg har hatt det... Men på en annen side så er mindre sjans for å få det igjen etter en gang, enn å få det først!!! Ja vi satser på at det er bare en baby inni der.. Har hatt i tankene hvordan det hadde vert med 3 til nå... hehe....... HJELP:)
LivetErEnLek Skrevet 9. november 2006 #20 Skrevet 9. november 2006 Før jeg tok testen, drømte jeg at jeg var gravid med tvilliinggutter, men har aldri vært sandrømt, så jeg nekter å tro at det skal slå til denne gangen. Lurer veldig på hvem du er da....
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #21 Skrevet 9. november 2006 Ok... Jeg er vel egentlig i "generasjonen" til og få tvillinger da... Skjer det så skjer det!!! hmmm.. Hvem jeg er! jente fra hedmark..
Gjest Skrevet 9. november 2006 #22 Skrevet 9. november 2006 gratulerer så mye=) heldigris.. kan nesten ikke vente til jeg skal ha en til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå