Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Min kjære datter på 4uker er forkjølet , hun nyser og snufser i neste. Stakkar liten, pappaen har vært syk og min mor har vært forkjølet...regner med hun har blitt smittet. Er redd og lurer på om jeg skal ringe legen i morgen? Er det normalt og bli syk når de er så nyfødte? Andre med erfaring? bekymret førstegangs her.....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 snufsete i nesen...ikke neste..hehe
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Jeg hadde ringt. Bedre å ringe en gang for mye, enn en gang for lite
willow Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Syns ikke du skal ringe legen om hun bare snufser og nyser, men blir det feber syns jeg derimot du kan ta en telefon!! Guttungen her i huset var også forkjøla rundt den alderen, slitsomt men det gikk bra! Prøv å spray nesen hennes med mm eller saltvann, og evt bruk pipette for å fjerne snørr.. God bedring til vesla.. og resten av familien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå