Gå til innhold

nå begynner jeg å bli nervøs for fødselen.

Anbefalte innlegg

har ikke hatt særlig mange tanker om fødsel.

ikke vært nervøs eller redd.

men i dag....så så jeg en fødsel på tv......å NÅ er jeg NERVØS!!!!

kunne "kjenne" alle smertene som dama kjente..

begynte til og med å gråte..... vill ikke ha smerte!!!!!

men nå er det altså litt forseint å trekke seg.....

buuuhuuuuuuu.... å jeg som er andregangsfødene.....

snakk om å være pysete....

Fortsetter under...

Enig med ulvepus. Tenk på den premien vi får.

Og smerten er jo borte når gullet er ute :o)

Men jeg gruer meg jeg og!! 8 år siden sist, og jeg vet så forbaskede godt hva jeg skal gjennom ;((

Men nå har vi gått i snart 9 mnd med denne babyen i magen, og jeg gleder meg med stor G, til å få kroppen min tilbake :o)

Kjenner meg så igjen.... Skal være sagt at jeg hadde en veldig tøff (30 timers) fødsel sist, som ALDRI blir glemt....

Når sambo kom hjem fra jobb ista lurte han på hva det var med meg... Jeg svarer ...ingenting....., for så å begynne å tute i vei.... Gruer meg noe sinnsykt nå... Men skal klare å gjøre det om til noe positivt innen 25 dager... håper jeg!

Annonse

Du er ikke alene, snuppa!!

Jeg gruer meg så gråten tar meg innimellom... skulle bare så inderlig ønske at tassen ikke kom med rumpa først!!!

19 dager til termin og jeg ser fram til fødselen med gru.. egentlig er ikke det så bra, tror jeg..sukk...

Gruer meg jeg også med stor G.

Er førstegangsfødene, aner ikke hva jeg går til. Men har en STERK mistanke om at det kommer til å gjøre sinnsykt vondt ja. Buhuuu......

Off godt at det ikke er så altfor lenge til nå. Vil bli ferdig med det, og ha jenta i armene mine:)

takk og pris for at jeg ikke er alene.

da jeg fødte første gang tok jeg det hele som en "løve",,, var virkelig handlekraftig......inntil jeg fikk presseveer....da var jeg ikke til stede i det hele tatt.. hadde virkelige en ut av kroppen opplevelse pga smerter.

off,,,ja jeg får tenke på premien.

Grugleder meg jeg....har ikke fått tid til å tenke så veldig på det... kanskje like godt for vondt er det jo...

Men gruer meg til tiden etterpå, og håper at alt blir bedre enn sist....syntes det var det verste av alt jeg...

Jordmor sa til meg i dag at ved en normal fødsel så går smertene relativt fort over når barnet er ute, så det er vel det vi må se frem til da?

Ignorance is bliss for min del... ; ) Ser mest frem til det hele er over og babyen er ute!!

I går skrev jeg et innlegg her om at jeg hadde fått hysterisk anfall kvelden før, for jeg ville plutselig ikke føde... Jeg tror den panikken kommer over oss av og til. Det må jo være normalt. I dag føles det bedre, men jeg gleder meg til å få en samtale med jordmora ang fødselen. Har ikke grudd meg før nå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...