Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Farger eller bleiker dere håret når dere er gravide??? Har hørt at det ikke er anbefalt.. men at striper er såfall bedre... stripa etterveksten min her om dagen, men er ikke fornøyd lyst til og bleike hele.. men får vell bare vente..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Har hørt at det ikke skal gjøre noe å farge håret jeg. Jeg innbiller meg at bleking er verre, for det er såpass mye sterkere, enn en forholdsvis mild farging. Men nå er ikke jeg noen ekspert på dette heller da. Har tenkt å ta toning på håret rundt jul, el noe...
bare meg;) Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 jobber som frisør, og hvis d skulle være farlig burde vel ikke jeg ha jobbbet når jeg gikk gravid?? farging og bleking blir mildere og mildere... d som er kjipt er at håret ditt reagerer annerledes når du er gravid så selv om du bruker den fargen du alltid har gjort er d ikke sikkert resultatet blir bra
mirremamma Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 jeg jobber som frisør men jormor sier at d har ik noe betydning, jobber jo med disse kjemikaliene hver dag.. så tror ik d er farlig å farge el bleike
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Det finnes ikke farlig å verken farge eller stripe håret selv om man er gravid! De trodde det før, men er gått helt vekk i fra det....
MissAntrop Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Jeg farger håret hver måned ettersom jeg har hørt det ikke er skadelig og velger å tro på det
Gjest Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Jeg gjør det ikke, men det er fordi jeg ikke har råd! Tror ikke det er farlig, i så fall måtte jo alle dere frisører funnet noe annet å gjøre i ni mnd! Men Jennifer Lopez ble jo døpt Grey-Lo for en stund siden fordi hun ikke farget etterveksten. Ble med en gang spekulert i at hun var preggers
Tommage♀♂ Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Det er ikke farlig å farge håret når en er gravid, så det gjør jeg med god samvittighet. Striping og bleking derimot hadde jeg nok holdt meg unna
jeg&sambo er foreldre Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Jeg har bleika etterveksten flere ganger under graviditeten, men desverre så bidrar svangerskapshormonene til at det ikke blir like lyst som ellers.Blir gult og stygt:(buhu...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 jeg og samboer er gravide..... Det er fordi du er mørkere i håret når du er gravid..
jeg&sambo er foreldre Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Er det derfor altså..hmm, det ante jeg ingenting om.Jaja, er ikke så mye å gjøre med nå uansett:)
cec26 Skrevet 9. november 2006 #12 Skrevet 9. november 2006 Jepp:) her bleiker vi ettervekst hver 3 uke... Gjorde det sist og.. det eneste som er forskjell når jeg er gravid er at håret kan bli veldig gult hvis jeg sitter med det for lenge...
Xzux Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 hm.. okei:) Mange som gjør det da als¨å, men det var bleike etterveksten jeg skulle ha gjort da.... har stripa den nå, men det ser ikke helt som det skal ut, har lyst til og ta hele.... hmml,,,
Gullet83_har_fått_nr2 Skrevet 9. november 2006 #14 Skrevet 9. november 2006 Det gjør ikke noe å farge håret når man går gravid. Jeg har bare hørt at resultatet noen ganger ikke blir så bra når man går gravid,fordi hormonene spiller inn en del. Jeg farger håret mitt og det går så bra. Jeg gjorde det da jeg gikk gravid med 1.mann også,det gikk veldig fint og han har ikke tatt noe skade av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå