Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Farger eller bleiker dere håret når dere er gravide??? Har hørt at det ikke er anbefalt.. men at striper er såfall bedre... stripa etterveksten min her om dagen, men er ikke fornøyd lyst til og bleike hele.. men får vell bare vente..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Har hørt at det ikke skal gjøre noe å farge håret jeg. Jeg innbiller meg at bleking er verre, for det er såpass mye sterkere, enn en forholdsvis mild farging. Men nå er ikke jeg noen ekspert på dette heller da. Har tenkt å ta toning på håret rundt jul, el noe...
bare meg;) Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 jobber som frisør, og hvis d skulle være farlig burde vel ikke jeg ha jobbbet når jeg gikk gravid?? farging og bleking blir mildere og mildere... d som er kjipt er at håret ditt reagerer annerledes når du er gravid så selv om du bruker den fargen du alltid har gjort er d ikke sikkert resultatet blir bra
mirremamma Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 jeg jobber som frisør men jormor sier at d har ik noe betydning, jobber jo med disse kjemikaliene hver dag.. så tror ik d er farlig å farge el bleike
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Det finnes ikke farlig å verken farge eller stripe håret selv om man er gravid! De trodde det før, men er gått helt vekk i fra det....
MissAntrop Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Jeg farger håret hver måned ettersom jeg har hørt det ikke er skadelig og velger å tro på det
Gjest Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Jeg gjør det ikke, men det er fordi jeg ikke har råd! Tror ikke det er farlig, i så fall måtte jo alle dere frisører funnet noe annet å gjøre i ni mnd! Men Jennifer Lopez ble jo døpt Grey-Lo for en stund siden fordi hun ikke farget etterveksten. Ble med en gang spekulert i at hun var preggers