Gå til innhold

Lang tid å få bort magen etter keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Flere som opplever at det tar veldig lang tid å få bort magen etter fødselen? kan dette ha noe med keisersnittet å gjøre eller? Er liksom en slik ekstra valk rett over arret som ikkje forsvinner. 4 mnd siden keisersnittet for min del. Begynner å bli utolmodig på å få på meg de vanlige buksenen igjen. Er liksom bare på magen jeg har igjen før jeg er meg selv igjen..Har komt godt igang med treningen så håper det snart blir bedre... Teit innlegg men nå er jeg ganske oppgitt. Hjelp meg noen.

Fortsetter under...

Hei,

har gått 2 mnd for min del og jeg har nesten like stor mage som før fødsel. Er veldig tynn fra før av og har nesten fått vekt som før graviditet, bortsett fra magen som stikker ut... Jeg håper også at den forsvinner snart... vet ikke om det er normalt med stor mage etter keisersnitt...

Hadde en periode for ca 2-3 mnd siden hvor magen min plutselig este ut, som om jeg var rundt 4 mnd. på vei.

Nå har det gått tilbake igjen. Men det vedhenget over arret er der enda. Akkurat som om såret er sydd igjen alt for stramt. Det er ikke så mye og det syns ikke når jeg har på meg klær men er j.... irriterende for meg å se det og vite at det er der.

Er 6,5 mnd. siden ks nå.

jeg vet at hos mange forsvinner ikke dette overhenget helt og at noen aldri ble kvitt magen helt etter ks..

jeg har ikke fått overheng. men masse skryt for et fantastisk snitt. er snart 5 mnd siden mitt ks.har fortsatt litt mage, men har også 5 kg igjen så det er vel ikke mer å forvente!

Annonse

Tok keisersnitt for 5 mnd siden og magen min stikker ut enda den. Er slank ellers, men magen er absolutt ikke blitt flat igjen. Den "buler" over snittet.

Har ikke begynt å trene noe særlig men håper det blir bedre når jeg kan trene (kan ikke trene enda pga bekkenløsning, må behandles/trenes opp først).

• 3 uker senere...

er 5 mnd siden mitt keisersnitt. og eg har ganske stor mage, nåken som trudde eg snart skulle ha. men eg var GANSKE stor når eg gjekk gravid også. fekk ei jente på 5088gram. eg veit ikkje ka eg ska gjer, eg klarer ikkje gå ned eller få vekk magen. blir ganske oppgitt. skulle ønske eg kunne føle meg fin og slank igjen. folk såg eg var gravid allerede etter 3 mnd uti svangerskapet. huff nåken som har nåken gode råd til meg? er desperat

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...