Gå til innhold

Den som bare kunne falle død om *sukk*

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har blitt uplanlagt gravid med nr. 3 mens minsten bare er 7mnder. Hadde, etter en uke med snørr og tårer, endelig kommet fram til at vi skulle beholde - etter endel press fra min side da.

Men så sitter jeg her og gjør litt matte, og jeg kan ikke få kabalen til å gå opp. Ikke har vi råd til ny bil - og vi kommer til å trenge det, for vi får 3 barn i barneseter. Ikke får vi kjøpe hus, for banken krever at vi skal ha fast jobb - selv om vi ikke har fast jobb, har vi alltid hatt stabil inntekt begge to! Jeg VET vi har satt oss selv i denne situasjonen, og den føles så håpløst!

Plutselig er jeg ikke så sikker på om vi bør beholde likevel. Huff.. Jeg som ikke levende kan forestille meg at jeg overlever en abort..

Fortsetter under...

Hmm, ikke noen god situasjon det der.. Jeg kan ikke huske at banken krevde fast jobb, men de krever jo å få vite arbeidsgiver og siste lønnsslipp.. Mener søsteren min fikk huslån når hun jobbet på midlertidig kontrakt en periode, men er som sagt ikke helt sikker. -Kanskje dere kan prøve en annen bank, og ikke fronte at dere ikke har fast jobb? Bare gi inn lønnsslipp og arbeidsgiver??

Når det gjelder bil, så har vi nettopp kjøpt oss en syv-seter, og de beste og rimeligste bilene er Wolkswagen Touran og Mazda 5. Vi endte opp med Mazda 5, men den er ny av året, så den får dere ikke kjøpt brukt. Touran er sikker og god bil, og du får kjøpt brukte biler fra 2003-2004 til under 180 000kroner.

Det er jo ikke sikkert dere får dette til uansett, men det kan kanskje være dere kan regne på det igjen?

-Hvis ikke, så hører det med til historien at jeg har tatt en abort, men det var før jeg traff mannen i mitt liv. Og jeg overlevde det helt fint, selv om det var litt tøft til tider, spesielt i underveis i mitt første planlagte og fullførte svangerskap. I dette svangerskapet tenker jeg veldig lite på det..

Dere har ett vankelig valg foran dere, og jeg føler med dere! -Håper dere finner en løsning så du slipper abort, men hvis ikke, så vet jeg at man kommer over en selvvalgt abort også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...