Gå til innhold

fortelle det til foreldre?

Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12

Anbefalte innlegg

nærmer meg min 10 uke, å lurer på om jeg skal fortelle det til min mor til helga. jeg å samboen er invitert til middag hos min mor å min stefar. min mor har drømt om at jeg skulle bli gravid lenge, så hun kommer ikke til å gi meg fred. kommer sikkert til å ringe meg på jobb å passe på at jeg tar det med ro å spiser godt hehe.

men hvordan skal jeg si det, finner liksom ikke ord. så hadde tenkt å ha på meg en hvit t-skjorte å skrive baby on board eller to i en med pil ned eller noe sånt. så når vi skal spise middag å jeg tar av meg genseren så ser hun t-skjorta å hehe suprise!! eller blir det bare for dumt?

kanskje jeg skulle ha ventet enda lenger egentlig til magiske 12 uker.

hmm vanskelig.. flere som har tenkt å fortelle før 12 uker?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7015923-fortelle-det-til-foreldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er du redd for SA da elr? eller er det spørsmål om navn og formen og slikt som gjør at du vil vente. hvis jeg får en SA etter at jeg har fortalt det, så har jeg måttet hatt noen å snakke om det i ettertid uansett. tror ikke jeg har klart å gå å ha det vondt inni meg å ingen som skjønner hvorfor jeg er lei meg.(,")",)

Hei, igjen

Fortalte mamma og pappa det på søndag, og de ble kjempeglade.

Er midt i flytting, og de maste hele tiden om at jeg skulle hjelpe til å bære ditt og datt.Tør ikke bære for tungt, siden jeg hadde en SA tidlig i sommer.Så da var det jo bare å fortelle de hvorfor :-)

Håper jo alt går bra denne gangen, men hvis ikke så er det greit at de vet...

Svigerforeldrene får vite det til helgen, så da står nok jubelen i taket der også ...

Foreslår at du følger magefølelsen din, det er jo artig å gjøre det litt orginalt :-)

Vi har allerede fortalt det av forskjellige grunner....

Fortalt det til de nærmeste vennene.... og til foreldre og søsken...

resten får vente....

Jeg er verdens lykkeligste jente, så hvorfor skal ikke de som står meg nærmest få være glad med meg???

Annonse

hehe det var en kjempe bra ide da. men ble t-shorta ja. hehe kjempe gøy. min mor ble helt stille før hun liksom åj si meg....ble hæla i taket ja, med litt tårer åsså. hmm visste ikke at det kom til å bli så stor stas, men er jo første barnebarnet da:-) så morsomt, å endelig kan ha litt flere å snakke om plager og jeg kan spørre hvordan hun hadde det da hun gikk med meg. hun skal slutte å røyke åsså nå hihi, jeg som har prøvd å få henne til det i flere år. uten å lykkes (,")",)

Jeg tenkte at mamma kom til å mase veldig etter jeg fortalte det. De fikk vite det sist helg, men hun har ikke mast så veldig mye. Svigermor har mast litt mer, men det er bare koselig. Hun ar bekymret for kvalmen min og synes visst det er fælt at jeg skal lide for at hun skal bli bestemor :-D

Samme her. Jeg ringte til mamma 2 minutter etter at testen viste positivt. Jeg synes det er så vanskelig å la være å si det når det er det eneste jeg tenker på hele dagen. Jeg er i uke 10 og har allerede fortalt det til alle. Har allerede vært på UL og sett at det var liv og da er det vel små sjangser for at det skal gå galt.

Hei så koselig at de ble glade!! Forige gang fortalte vi det til besteforeldrene i uke 9, reiste rundt med lua i hånda og gruet oss veldig, vi hadde bare vært sammen i 6 mnd, men skal si det ble oppstandelse!! Bakdelen var at vi mistet i uke 12 og da var det ikke like gøy, særlig når jeg har en mor som ikke helt klarer å holde på en hemlighet, og vi jobber på samme sted..... Så vi har nå tenkt å vente til julaften, og ramme inn UL bilde av vårt lille vidunder slik at de kan pakke det opp sammen med alt annet :)

Tror de fleste skjønner at det er noe på gang, men heldigvis spør de ikke så mye :)

Annonse

Eg har litt lyst til å fortelje det til familien min til helga, då er eg 10+3. Det blir einaste gongen eg ser heile familia samla på lenge, vi skal vere på så mange ulike plassar til jul. Har i alle fall lyst til å fortelje det til mamma og pappa - har så lyst til å snakke med mamma om hennar opplevingar av svangerskapa hennar. Klarar jo ikkje halde på hemmelegheita mykje lengre no heller, vil jo fortelje det til ALLE!

Kjem til å fortelje det til svigerfamilien 29. november, etter første kontroll. Vil liksom vere på den safe sida av 12-talet før eg seier det til dei, sidan dei bur i Mexico og det vil vere vanskelegare å fortelje dei og heile familien vår der dersom det skulle gå gale. Men eg har ei skikkeleg god kjensle, føler at alt er så bra og naturleg og at denne babyen kjem til å bli kjempefin!

vi ble enige om å vente så lenge vi følte for det.nå får jeg besøk av mamma og co imorgen og ha rderfor sendt blomster til henne idag,men et kort der vi "opplyste" om nyheten;)så spent på reaksjonen.hun vil vel få blomsterne i 2-3 tiden idag....:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...