Gå til innhold

Er det noen her som har fjernet cyste på eggstokk eller lignende med kikkhullsoperasjon?

Anbefalte innlegg

jeg har det,lurer på hvor lenge etter dere var dårlig opplakt,blødde og hadde litt smerter/stikkinger...Er 2 1/2 uker siden jeg gjorde det,og har fortsatt litt blødning og ha litt vondt på den siden jeg fjernet cysten.blir litt nervøs at det skal være noe galt,for hadde liksom sett for meg at dett skulle gå fort å bli bra igjen,Har ikke feber så håper det ikke er infeksjon el noe..."Blør" ikke så mye blod,litt brunt...tåler ikke å løfte tungt.Uff føler meg hysterisk,men SÅ nervøs for at jeg må på sykehuset igjen ,har sykehus skrekk:-()

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd det du har enda... Men jeg er redd jeg kanskje kommer til det. Derfor lurer jeg på om det er greit jeg spør deg noen spm.?

Jeg har nemlig hatt vondt på høyre side en stund nå. Jeg var hos legen og han tok masse prøver, men fant ikke noe. Han ville sende meg til innvendig UL siden han trodde det kanskje kunne være cyste på eggstokken. (Jeg fortalte at vi hadde vært prøvere i 6 mnd.) Jeg har ikke fått time til UL enda. Til helga har jeg EL.

Jeg lurer på: Kjente du noe før det ble påvist cyste? Hvordan ble det oppdaget? Hvordan er prognosene? Mener de eggstokken skal bli frisk igjen etter inngrepet? Tok det lang tid fra du fikk påvist cyste til du fikk operasjon?

-Og siden jeg har litt vondt i ene siden, burde jeg hoppe over denne pp for å finne ut hva som er galt eller bør jeg bare "gjøre som vanlig" til EL.

Masse spørsmål... Håper du svarer! Jeg kan dessverre ikke være til hjelp for deg :(

Hei :-).Ja jeg har gått lenge og kjent vondt/stikkinger på høyre side og Krafige menssmerter.De fannt cysten for 2 år siden.Da etter UL,fastlegen kan ikke kjenne den.skulle fjerne den .men så ble jeg gravid TILSLUTT:-).Det var i den perioden vi ikke "prøvde" å bli gravid,for jeg skulle jo opreres ...Så det har utrolig mye med psyken å gjøre ....Men etter fødsel så var denne cysten der fortsatt:-( og plaget meg mer og mer.Å tisse var vond ,bøye seg osv.Den eggstokken som cysten satt på,virket mest sannsynlig ikke når jeg ble gravid.Så det går godt an å bli gravid med 1 eggstokk:-).det tok ca 1mnd fra lege sendte inn papir,til jeg fikk operasjonen..De sa nå på sykhuset at de hadde berget eggstokken .så nå har jeg 2:-)...Tror du kan gjøre som vanlig til EL,så lenge du ikke har KJEMPE vondt..Jeg er endel inne på DIB,så bare "rop" på meg der,viss det er mer du lurer på :-) .Lykke til samme hva ivertfall:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...