Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er så sår i armhulene. Jeg tørker henne godt og har på littebitt pudder når hun er rød. Da blir det bra. Men etter noen dager er hun like sår igjen..Hva skal jeg gjøre? Må jeg ha på babypudder hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi hadde det slik for en stund siden. Da var det min skyld, for jeg hadde ikke fått tørket henne ordentlig inni "folden". Tørket henne godt og smurte henne med zink salve. Etter et par dager var sårheten vekk. Nå sørger jeg for å tørke godt etter badet, og har ikke oppdaget sårhet siden.

Skrevet

jeg skal fortelle det hva som funker på røde/såre sprekker...tulla mi har hatt litt i armhulen og MASSE under haken(e) hehe...jeg har prøvd alt av salver, zink, pudder, talkum, potetmel å ingenting funket. Fikk så et tips om å smøre på ren olivenolje..ja det høres rart ut, men tro meg det FUNKER..et par dager etter var det røde under haka borte som vi hadde slitt med i 4 mnd. til tider var hun så sår at det kom blod derfra. nå tar jeg på olivenolje når jeg ser antydnig till rødhet...det funker som bare det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...