Gå til innhold

hvor mange venter nr fire ?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Så koselig at det er så mange andre som også skal ha nr.4:)

Jeg er 31 og venter gutt nr. 4 i april. De tre andre er 7, 4 !/2 og 3 år gamle. Vi gleder oss alle til den lille babyen kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei eg er 29 år og venter nr 4 i mars, her fra før tre gutter på 11,6og3 år .og alle er spente og gleder seg til minstemann kommer ut.

Skrevet

jeg blir 4-barnsmor i mai. Det blir 4 innen 5 år, jeg er 36.

Skrevet

Jeg venter nr. 4 med termin 17/1 og er 32 år.

Mine barn er 10, 7 og 2 1/2. 2 jenter og 1 gutt

Skrevet

Jeg er 35 år og venter mitt 5. barn 21.mars. Ungene mine er Gutt 13, Jente 10, Jente snart 6 og Gutt 3 år gamle. Her blir det ingen flere ihvertfall. Alt i alt har vi når neste kommer 7 unger.

Skrevet

Venter nr.4 i juni-07. Da er jeg fylt 33 år. Har fra før tre gutter på 8,5- 7 og 5 år. Gleder meg.

Skrevet

Hei. Jeg er 40 år og venter barn nr. 4. Har termin 24. februar og får da en gutt. Fra før av har vi tre jenter på 11, 9 og 6 1/2 år- og alle storgleder vi oss til Lillegutt kommer !

Skrevet

Hei.

Jeg venter nr 4 14. August. Fra før har ei jente på 16, en gutt på 12 og ei jente på 3.

...Blir straks 38

Skrevet

hei hei. E e nettopp fylt 34år og vent nr.4 i mars/april.

Har tre jente fra før som e 12 år,9år og 4 år. Men kem veit kanskje det bi både fem og seks jente før vi e ferdi me jente produksjon. Veit jo ikke enda ke det bi førr det ska vara ein suprise.

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg er 27 blir 28 i juli.. venter mitt fjerde barn i mars. har 3 gutter på 9,3 og 2.. gleder meg :)

Skrevet

Hei!

Jeg venter nr. 4 ca 14.august. De andre tre er to jenter på 7 og 5, + en gutt på snart 3 år. Jeg blir selv snart 31 år.

Vi gleder oss!!

Skrevet

jeg skal ha nr 4 i juni og er 34

Skrevet

er 31 og femtemann er spirende !! Skummelt , men hyggelig .

Skrevet

Lurer veldig på hvordan dere klarte å overtale mannen til å få nr. 4.

Jeg har 3 skjønne barn, men ønsker sterkt en baby til, men mannen

sier blankt NEI!!!

Var dere enige helt fra begynnelsen, eller hvordan klarte dere det??

Hilsen en drømmer....

Skrevet

Jeg er 29, og venter nr 4 i mai!

Har 3 gutter på 6,5 , 4 og 2 år.

Her var det mannen min som gjerne ville ha 4`de mann!

Skrevet

Jeg er litt gammel her.......men venter nr. 4 i mai 07

Blir 45 ved fødsel, har jente som da blir 24. gutt 18,5 og jente 5,5 og så en liten gutt, alle med samme mann!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei.

Jeg er snart 30år og venter nr 4. Alderen på barna er: 14-12 0g 8 år

Skrevet

venter nr 4.har en gutt på snart 6 år og to jenter på 2.5 og ett år. fjerde mann er venta i slutten av mars. er 25 år

Skrevet

Hei,

Virkelig morsomt å se årstallene på dine barn. Mine er også: 1993, 1997, 2005 og siste blir nå i aug.2007.... Jeg er 33. Skulle egentlig stoppet etter nr.2, men skitt au!

Skrevet

Herre gud. Kan jeg skylde på ammetåke?

Jeg er 34, ikke 33... begynner å bli alt for gammel.....

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 32 år og gravid med nr.4. Har jente på 6,5 år, gutt på 5 år og en jente på 8 mnd. I tillegg har mannen min en gutt på 12 år. Jeg er nå akkurat blitt gravid igjen, totalt utenom det vi planla...... Fikk "grene" meg til tredjemann og nå dette!!! Jeg kan ikke annet enn å være glad tross alt, men det kan ikke sies om min mann! Nå trenger vi i hvertfall nytt hus og en enda større bil!!!! Krysser fingrene for at det bare er en denne gangen og:)

Skrevet

Hallo... Jeg venter også nr 4. Terminen min er 29 september. Alderen på barna mine er snart 11,9 og 5. Er 33 år gammel.(ung)

Skrevet

jeg venter nr 4 i juli. de andre barna er 15, 13 og 5. jeg er 33.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...