Gå til innhold

hvor mange venter nr fire ?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

venter nr 4 nå - er 32 og mine er 8 år, 4 år og 5 mnd. minsten blir 13 mnd når nr 4 kommer (og jeg blir 33 innen den tid), og det var planlagt med to tette nå! Nå eller aldri, liksom.. :-)

Skrevet

Jeg skulle ha nr3 men fikk nr4 med på kjøpet!! Jeg skal ha tvillinger, har termin 010407. Fra før har jeg en på 6år og en på snart 2år. Minstemann vil være 2,4år dersom jeg går tiden ut. Så neste år fyller jeg 27 år og er firebarnsmor. Men da er jobben min gjort ;)

Skrevet

Er 31 år. Mine tre sukkerklumper er 10,5 8,5 og 6,5 år. Nr 4 ventes først i april.

Skrevet

Jeg venter nr fire - er selv 36 år ung :0)

Har barn på 11, 8 og 4 år.

Skrevet

jeg venter nr 4 nå i juli 2007-

1.kom 1993, 2.kom 1997 og 3.kom 2005

jeg blir 31 i jan 2007.

Skrevet

Hei.

Jeg venter nr 4.

Jeg er 31 år, gift og bor i trondheim.

Har fra før: Gutt 9, jente 7 og gutt 4. Den lille i magen er en gutt. Jeg er 26+6 på vei og har termin 11 februar. :-)

Skrevet

Hei!

Jeg venter også nr 4! I mars/april engang.

Fra før har jeg barn på 13, 10 og 5 år. Alle 4 med samme mann :-)

Jeg er 36 år.

Koselig å se at det er flere som skal ha nr 4 :-)

Skrevet

jeg er 28 år, har termin 4 juli!

har ei jente på 7 år, en gutt på 4 1/2 år og en gutt på 21 mnd.

gleder meg til nr fire (og sistemann) kommer :-)

Skrevet

Jeg venter også nr. 4. Har 3 jenter fra før født i 92, 94 og 01. Ungene har nettopp fått vite det. Eldste jenta ble skikkelig sur, syns det blir alt for stor aldersforskjell. De andre to ble kjempegla om enn noe sjokkert. Venter dette barnet i juni '07. Er selv nettopp blitt 32 år.

Skrevet

Vi venter også nr.4.Er 35 år og de andre tre er 12,7 og snart 3.Men nå er det visst stopp :-)

Skrevet

venter nr. 4 nå i des . har fra før jenter på 10 og 11 og en gutt på 3. er selv 34

Skrevet

Fikk nr 4 for ti dager siden :0)

Er 30 år,mine barn er 8,6,3 år og 10 dager :0)

Tre gutter og ei jente.

Skrevet

Jeg blir 31 i desember og venter nr 4 i april. De tre andre er da 6,5 og 3. De er gutter så dette blir siste forsøk på ei jente. Det er helt greit om det blir gutt, for de har jeg jo såpass erfaring med nå. ;-)

Skrevet

Jeg venter nr. 4 i april/mai, og har tre barn fra før (1, 5 og 6 år). Jeg blir 33 år før babyen kommer. Alle barna med samme far:-)

Skrevet

Jeg venter nr 4 i juni, og vil da være 28 år. Eldstemann blir 7 i februar, mellomstemann er 4 år og minsten 1 år. ;)

Skrevet

Venter nr.4 eg og.. Har 3 jenter på 12,10 og 6 år. Aner ikkje kva kjønn nestemann er...:)) Er 31 år og er glad for å være "ung" mor... Har ung mor sjøl,og har et kjempegodt forhold til ho..

Skrevet

jeg venter nr 4 også!!!

er 32 år har fra før en på:9,7og2 alle er jenter..

Håper da denne gangen det er en gutt!!!!!!!!!

Skrevet

Glemte å si at de er med samme mann alle 4...

Skrevet

Hei venter også nr 4 i juni termin er den 050607 mine barn er 12 10 og 8år

blir selv 33 i desember.

Skrevet

hehe..nokså likt m mg:) vente nr 4 i juli, 1mann kom i 91, 2mann i 94 og 3mann i 2005:))))))))))) blir 32 neste år!

Skrevet

er34 venter nr. fire nå i des. har fra før to jenter 10 og 11 og en gutt på 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...