Gå til innhold

Førstegangsfødende over 30, bosatt i Bærum?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er fra Asker og er 31. Bor like ved Ikea. Hvis du ser litt lenger ned på denne siden så er det treff i Oslo neste torsdag og vi er alle over 30.

Det er for alle som har lyst og jeg synes du skal slenge deg med. Vi har det veldig koselig og det er folk både fra Asker og Oslo, utenfor Oslo osv.

Ingen grunn til å være ensom når du kan være sammen med oss, he he

Er 30, venter første barnet og bor i Asker, og da er det jo ikke så langt til Bærum! Har også vært på treff i Oslo med Lykkebarn og andre over 30. Det anbefales virkelig! Hvis du/dere ikke kan komme på treff i Oslo kan dere jo kanskje invitere til treff i f.eks. Sandvika? Det er sikkert flere her som kunne tenke seg å komme...

Hmmm.. Jeg synes det høres spennende ut.

Jeg vil gjerne ha beskjed neste gang det er slik treff. Er desverre barnevakt i kveld for min samboers datter, da han er på julebord.

- Men jeg blir gjerne med en annen gang!

Synd jeg ikke meldte meg inn her før i det siste, hadde jo hatt mange venner jeg da!

Annonse

Bordet er reservert på "Barn i magen". Vi sitter som regel på langbord i 2 etg, rett ved baren (ironisk nok). Vi sitter og speider litt etter damer over 30 som har gravidmage og ser usikre ut på hvor de skal, så vi finner nok hverandre.

Så hyggelig at du blir med :-)

Ja det er kjempehyggelig og vi skal nok se etter deg.

Gleder meg til neste torsdag jeg... Begynte å jobbe fullt denne uka og er helt utkjørt. Får høre hva legen sier når jeg skal dit neste uke... he he.. Blir ikke mye sosialt om kveldene hvis det ikke blir bedre.

Hei!

Jeg er 32 og førstegangsfødende i desember! Har akkurat flyttet fra Oslo til Asker - så det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med andre i nærmiljøet! Har dessverre ikke mulighet til å komme på treffet 16. november - men det hadde vært veldig ok å få til noe i Bærum/Asker etter hvert! Hadde også vært koselig å ha noen å trille med eller ta en kaffe med som ikke bor så langt unna når den tid kommer....

Hei!

Snik deg gjerne med på et "vanlig" Asker-treff om du vill, eller foreslå et treff en kveld i Bærum og se om noen andre har lyst å komme. De fleste av oss som kommet på treff i Asker de siste gangene er nok mellom 25 og 35, selv om det ikke er en 30+ gruppe. Treffene blir lagt ut på BIM-treff sidene.

Annonse

.-....og jeg synes bare at dere fra Bærum skal slenge dere med på vårt treff i Asker. Det er bare hyggelig om vi er flere... Vi bor jo så nærme hverandre allikevel.

Sjekk alltid BIM treff Akershus så får man meg seg disse treffene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...