Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til hvordan venne 3,5 mnd baby til å ove i egen seng? Begynner å bli litt lei av å ligge på sida bare, Hun har ennå aldri sovet ei natt i senga si. håper noen gidder å svare som kanskje har prøvd det selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min sov på brystet ihvertfall i 2 mnd, kanskje lenger og.. husker ikke.... men jeg prøvde bare, og det gikk... var heldig der... men gikk inn til han om han grein, kosa med han i senga der han låg.. gikk ut igjen...

Skrevet

Snuppa lå i min seng frem til 2,5 mnd. Hun nektet å være i egen seng før dette.

Hos oss snudde trenden da jeg la t-skjorten min i sengen hennes. Hver kveld la jeg dagens t-shirt i sengen - rett ved nesen hennes. Da kjente hun lukten min, og følte jeg var i nærheten. Nå har jeg sluttet med t-skjorte i sengen, men legger dagens "gulpeklut" ved brystet hennes. Selvfølgelig ikke den jeg har tørket masse gulp med, men den som har litt melkelukt etc. Hun roer seg veldig ned med denne.

Skrevet

Takk for svar, må kanskje stålsette meg. Tok det lang tid før han vente seg til det?

Skrevet

Glemte å si at vi også innførte faste rutiner med henne ved 2,5 mnd. Begynte å stelle henne til fast tid, badet, ga pupp på sengekanten, la henne i sengen og sang nattasang. I tillegg til det over, så tok det bare et par dager før hun sov godt i egen seng.

Fremdeles kommer hun opp i sengen min om natten, men det er fra 05-tiden og frem til morgenen.........det synes jeg bare er koselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...