Gå til innhold

Har det paa fölelsen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey jenter, hør nå her. Hvis ikke dette er skikkelige symptomer så vet søren meg ikke jeg:

- Temp på 37,5 (ligger vanligvis på 36,8)

- SKIKKELIG KVALM! (Har egentlig gått og vært småkvalm en stund, men jeg har sagt til meg selv at det bare er innbildning fordi jeg går og kjenner etter hele tiden og innbiller meg det. Men nå er det ordentlig kvalme, jeg mener med sure oppstøt og greier.

-Mensmurring

- Skikkelig irritabel og grinebiter

-Oppblåst mage (vet ikke om det er noe tegn, men oppblåst er den ihvertfall.

- Det er vanskelig å si når TR er ventet da mine sykluser kan være alt fra 34 dager til 42... Hu er ikke helt regelmessig den tanta der nei!

Vi hadde sex midt i EL så det skulle jo ligge til rette for at det kunne ha blitt satt en spire. Har kjøpt test i dag, og skal ta den i morgen. Er NERVøS!!! Håper jeg kan overraske mannen min på vår 6 års og 1 måned markering i morgen med at det skal komme en liten en i familien!!!! AAAAHHH så spent jeg er!! Guri malla!!

Hva sier dere jenter?? Kan dette være pålitelige sympymer eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja oppblåst mage og mensmurring og en smule heftig i humøret er definitivt tegn iallefall!

lykke til!! :) krysser armer og bein for deg!

Skrevet

Er jo vanskelig å si da. Får håpe kroppen din ikke lurer deg. Min gjorde det forrige mnd - var kvalm om kveldene, mensmurringer, halsbrann ol...men bare juks. Er på samme måte nå, så vet med meg selv at vi ikke har greid det denne mnd heller.

Det var jo voldsomt til temp-økning da, du kan ikke ha feber vel....? Uansett, masse lykke til i morgen - håper du får gitt mannen din den beste gaven:o))))

Skrevet

Oj, så spennende - håper at følelsen din stemmer!! :o)

Skrevet

Princi - det er som om jeg skulle ha skrevet innlegget ditt selv!! :) Er bare litt usikker på syklusen min, tar en test om en uke - er kjempespent på hvordan det går med deg - krysser fingre!! :)

Skrevet

Princi - glemte å si at jeg har merket endring i ansiktet også, er rød og litt "rar" i huden - helt sprøtt. Enten er det mens på gang eller en liten prinsesse eller prins på gang! venter ikke mensen før neste lørdag - så det blir laaaang ventetid!

Skrevet

Har tatt testen nå... Så negativ som det går an å bli!! Jeg mener, ikke så mye som en antydning til strek!! Aahh!!! Jeg var jo så spent! Skal kjøpe ny test og prøve igjen over helga for jeg er fortsatt kvalm bare så det er sagt og har fortsatt en liten tro på at det kan ha vært satt en spire! Hadde bare TR vært litt mer pålitelig og regelmessig så kunne man jo ihvertfall ha visst når hu hadde tenkt å avlegge et besøk! Argh! Irritert nå ja!

Inventum- Jeg krysser fingrene for at det IKKE er noen mens på gang, men heller en liten prins eller prinsesse som har satt spire i magen din! Du må holde meg underettet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...