Gå til innhold

Fosteret lå så langt ned!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Var på ultralyd i forrige uke.Fosteret lå ekstremt langt nede. Jeg var da 17+5. Jordmora kommenterte at fosteret lå langt nede, men ikke at det var noe farlig. Hun sa generelt veldig lite. Men at det så bra ut. Må til ny UL neste uke, da fosteret lå sånn til at hun ikke fikk sett alt hun ville se.

Jeg er litt nervøs.....flere som har opplevd dette?

Har også kynnere daglig nå i uke 18. Vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Da er vi i samme båt. Jeg er liten og spedbygd og denne gangen så ligger fosteret helt nede. Er ganske ubehagelig da det blir en del kynnere og spark mot urinblæren ikke minst. Er selv i uke 21 og har hatt dette hele veien! Er ikke noe farlig så du kan bare slappe helt av. Det er vondt å sitte rett opp og ned, men kjempedeilig å ligge lettere henslengt i 2 seteren! ;)

Skrevet

Hei.

Det er nok helt normalt:) jeg ble også ganske bekymret da vi var på ul (var 18 uker). Han låg så langt nede at jm ikke fikk målt han, han bevegde seg nesten ikke. Fikk beskjed om å komme tilbake om 1 time og i mellomtiden ete/drikke masse søtt og gå trapper. Vi gikk og gikk :) Når vi kom tilbake var det like rolig og han låg på samme plass. Fikk beskjed om å komme tilbake om 1 time igjen og om å ete mer søtt. Så kom vi tilbake for 3. gang men ingen forandring. Ble sendt hjem og fikk ny time om 1 uke. Kom tilbake ei uke etter ,samme problem i gjen , da var det på igjen med godteri(var tidelig på morningen så det var ikke noe særlig med godt) og gå i trapper. Samme denne gang , han låg der i gropa si, sta som bare det.Fikk det til 2. forsøk den gangen:) Enelig:)Så var innom JM 5. ganger til sammen ang. UL.

I dag sparker han som bare det og lev i beste velstående:)

Er nå 26 uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...