Gå til innhold

Velger dere Pampers eller Libero ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brukt Libero sist længe, men når ho kom over 10 kg en eller anna gang... så va liksom Pampers bæst en periode... så passa ikke di længer og æ gikk over tel Libero igjen og det e det vi bruka nu.... Likt ikke Pampers sine vanlige bleia da... men opp å gå bleian demmers e vældi mjuk og go... men så havna vi som sagt mellom nån størrelsa og det det bei Libero igjen...

Trur man må prøv sæ litt frem... e vel litt smak og behag... også størrelsen og fasongen på ongen da...

Annonse

Sist fikk vi ei gedigen eske fra di sambo jobba i lamme... der va det masse bleia... hadd i måndesvis... masse stelleprodukta... ei spelledåse... gassmaske og engangshanska tel faren ;D

Va en av di bæste gavan vi fikk etter at ongen kom tel ;D

Kanskje du får en palle med bleia i bursdagsgave da ;D hihi

Annonse

har kjøpt pampers.. kjøpte begge størrelsene, sånn for sikkerhetsskyld.. har oxo kjøpt de til lidl, tenkte jeg skulle prøve de, har fått mye skryt de bleiene der. veit at toalettpapiret der er bedre en vanlig så får se om disse funker oxo..

Min erfaring er at Pampers passer best til gutter... mine har tisset rett gjennom Libero.. - bleiene lekker rundt låret eller oppetter magen..

Når en guttebaby tisser snurrer tissen i alle vinkler.. Regn med å få spylt ned badet, dere som venter gutter, hihi..

Kjøper nok pampers newborn. Pampers var det som holdt forgie mann tett. Men det sies jo at det er lurt å prøve flere typer fordi det som passer et barn passer kanskje ikke et annet, så en må nok prøve begge deler. Hvilket merke som passer best variere kankje også over tid.

Har kjøp en pakke Libero newborn og en pakke av den størrelsen som kommer etter den (husker ikke hva den heter) også i Libero. Får se om vi er fornøyd med Libero. Men har gode erfaringer med de gjennom jobb så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...