Gå til innhold

Når kan de små klappe i hendene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Også noe å lure på ...hehe :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min begynte da hun var 10 mnd

Skrevet

veninna mi har øvd på dette med klapping og sønnen hennes har nettop begynt med dette...han er nesten 8 mnd.

Skrevet

Snuppa her begynte når hun var 7-8 mndr. Da hadde vi klappa kake en stund da.. Nå klapper hun hele tiden, blant annet når hun hører musikk og når hun får pupp!:)

Skrevet

Snuppa mi er 7 mnd og kan IKKE klappe. Sønnen til venninna mi er 5 uker eldre, og han har begynt å klappe. Tror det er veldig individuelt når de begynner med slikt.

Skrevet

Jenta mi begynte ikke før hun var nærmere 11 mnd. Men vi har heller ikke øvd no særlig på det da.

Skrevet

Gutten vår var 6 - 7 mnd tror jeg.. Hadde noen bestemødre som var veldig ivrige på å klappe med han, stakkaren måtte liksom bare klappe... C",)

Tror det er veldig individuelt når de lærer de forskjelige tingene... Noen er tidlige med det, og andre med andre ting... Er en kjempe spennede tid dette her, så mye disse små skal lære seg...

Skrevet

Har en gutt på 7 mnd som klapper på absolutt alt annet enn i hendene ;-) tror nesten jeg må kjøpe han trommesett å se om han kanskje har det i seg hehehe

Skrevet

Min datter på 9,5 mnd kan ikke klappe. Prøver å øve med henne, men hun er rett og slett totalt uinteressert;D

Skrevet

Lillegutt på 8,5 mnd begynte å klappe for et pr. uker siden, nå er det såååå stor å strekke hendene i været og sååå sterk å knyte hendene å ta i som er greia. Han har en storesøster som han elsker å herme etter, og da lærer de fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...