Gå til innhold

Hei.. kan jeg få spørre her inne, trenger hjelp..


Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt ass.befr og satte inn egg for 10 dager siden.. i dag har jeg hatt litt spotting som jeg pleier å ha før mens.. og jeg syns og tror mensen skal komme hele tiden...

 

Er det noen som kjenner seg igjen og allikevel er gravide???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

 

Det er helt vanlig å ha menssmerter, og en følelse av at mensen kommer når man er gravid... Har ikke vært borti ass.befr selv, men gravid er jo gravid... VEldig mange blør og spotter under graviditet. Det er faktiskt ganske vanlig. Jeg kjenner ei som var sikker på at ho mista, blødde så ho kjente det randt, men i dag har ho en velskapt sønn....

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er bare å krysse fingerne!!! Spennende er det i allefall. Skal sjøl på sykehuset snart å få ul. Hadde en exu forige svangerskap, så nå har jeg krevd tidelig ul, så jeg skal greie å slappe av...... Det skal vel være litt spennende.. .Lykke til i allefall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har prøvd så lenge at du må ha prøverør synes jeg det er rat at du ikke har hørt om at spotting kan være vanlig i begynnelsen... Og hvis du går på sånne hormon-greier er det vel enda mer vanlig å småblø litt - eller??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men etter 11 år med slit kan det være at tankene ikke er helt på plass bestandig.. man er redd for igjen å ikke lykkes..

Du er vel kanskje av dem som blir gravid bare du ser ei guttetruse og ikke har medfølelse for at noen sliter i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble bare litt nysgjerrig jeg nå :-) Når du setter inn egg, bare flyter de rundt der da og må feste seg selv, eller sørger de som setter dem inn for at de fester seg også? *føle meg uvitende*

 

Ellers så er det helt normalt å spotte litt selv om en gravid, kanskje det bare er et tegn på at eggene graver seg bedre inn? Slimhinnene er jo ekstremt skjøre... Jeg har spottet i begge mine to første svangerskap både her og der, til og med blødd litt friskt blod og også denne gangen (håper jo at det går bra nå også da). Blir spennend eå høre mer fra deg, krysser alle fingre for deg!!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Tullemor!

Vær snill og overse slike ufølsomme innlegg. Du må jo få spørre på det du lurer på uten å få slike svar. Jeg har barn selv, men det er ikke vanskelig å skjønne hvor tøft dette må være for deg.

Jeg synes ikke det er det minste rart at du lurer og engster deg.

Det kan jo faktisk være en festeblødning, 10 dager etter befruktning er ikke det urimelig. Med to egg er det jo helt sikket litt mer av alt. Husk at slimhinnene dine blir mye mer følsomme og at det lett blir små blødninger og spor av blod. Prøv å slappe av og ikke bekymre deg så mye. Så lenge du ikke har fått mensen er alt vel. Du kan vel kanskje ta en test snart også. Jeg ønsker deg mange lykke til, og krysser fingrene for at du snart får drømmen din oppfylt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter.. er ikke lett dette her!!!

Ønsker dere alt godt begge to og et flott svangerskap..

 

Til deg Alva: de satte inn to befruktet egg opp i livmoren, fordi jeg har tette eggledere.. men de må feste seg selv ja.. så det er en utrolig spennende prosess.. og ikke minst psyisk så det holder... man går jo på spray og sprøyter og er super hormonell i lang tid før egguttak og innsetting. Vi var i Danmark og gjøre dette her..

Det koster mye penger og det er tøft så vi bare krysser alt vi har for at vi slipper mer av dette...

 

Tusen takk begge to, dere er skjønne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være det så lenge det ikke kommer mye... Nå har jo du satt inn to egg da Tullemor1 så det er også mulig at et egg kan ha løsnet elelr ikke festet seg og forårsake en blødning mens det endre har det fint. Veldig vasnkelig å si! Håper på det beste for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Alva.. vi får håpe at det ene fester seg iallefall... krysser det jeg har nå..

 

Lykke til videre du også... klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tullemor1!!

 

Etter at jeg fikk satt inn egget mitt, gikk det ca 12-14 dager så begynte det med spotting, så blødning. Dette har fortsatt frem til nå, jeg er 9+4 i dag :-) Var på tidlig ul i uke 7 og alt så bra ut. Det er veldig vanlig med blødninger i begynnelsen av svangerskapet, så jeg anbefaler deg å ikke tenke for mye over det. Vet dette ikke er enkelt, da den lille spira er så etterlengtet.

Har du tatt test? Kjempe spennende dette her. Håper at alt ordner seg for deg, at du har en eller to spirer som koser seg i magen din :-)

 

Masse lykke til klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk...dette var godt å lese!!! er super engstelig akkurat nå... gratulerer så mye, og jeg skal krysse xxxxxxxxxx alt jeg har for at du skal få et flott og deilig svangerskap!!! stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...