Gå til innhold

Klemmer man ungen i stykker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk med en litt for trang bukse i livet her om dagen, og følte at jeg klemte ihjel ungen inne i magen. Fikk skikkelig vondt i magen, men jeg kunne ikke ta av buksen midt på gata heller... Hadde så dårlig samvittighet da jeg kom hjem. Kan jeg ha skadet ungen? Buksen klemte liksom i bikiniskillet, rett over "hårene"...

Sorry rart spørsmål, men jeg får det ikke helt ut av hodet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det skal gå bra.Var til jordmoren i dag..hun klemte og trykka på magen.Fikk litt vondt men hun sa det ikke var noe farlig.Så regner med ud kan ta det med ro.Men forstår hva du tenker.

Skrevet

Nei, du klemmer ikke ungen. Du kan nok være trygg på at babyen din ligger mykt og godt inne i magen. Men det at det strammer og blir direkte vondt er kanskje et tegn på at du bør få på deg noe mer romslig?? Er nok ikke farlig for babyen sin del,men mere for din egen del:)

Skrevet

Hehe, samboeren min sier jeg kommer til å klistre jenta vår, har akkurat begynt å kjenne liv så jeg klemmer og trykker på henne hele tiden :) Men tror ikke det er noen fare, du får nok tidligere pustebesvær enn h*n som ligger der inne.

Skrevet

Jeg får spark i bikiniskillet der hele tiden, siden både trusekant, støttestrømpebukse og gravid-dongeribuksekant går litt inn akkurat der. Men jeg merker ikke noe vondt, så da er det ikke for stramt. Du får vondt i magen hvis du har det for stramt - ikke fordi babyen har det ubehagelig men fordi du presser på sener og muskler i magen din som får vondt av det.. Jeg ville gått til innkjøp av gravide-bukser som er behagelige å ha på!!

Babyen ligger jo i livmoren din ommgitt av fostervann. Og hele "posen" med babyen inni kan flytte litt på seg og dermed gi litt etter for press. Så det skal nok FRYKTELIG mye til for å klemme FOR hardt på en gravidmage...

Kos deg videre med rugingen! :0)

Klem, 23+2

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Ja, det var litt klønete å gå med den buksen, men jeg klarer ikke gravid bukser. Hater den strikken oppover magen! Må nok bare kjøpe noen større bukser...

Skrevet

Hei!

Man får også kjøpt gravide-bukser som sitter under magen:)

Skrevet

Jeg har pleid å ha et hårstrikk som feste mellom knappen og knappehullet. Det hjelper dersom man synes det er for tidlig å begynne med mammabukser..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...