Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 hvorfor føler jeg at det er tabu?? ser at noen her gjør det, men føler selv at folk ville sett rart på meg om jeg hadde gått tur i 8-9tiden på kvelden. ungen sover jo likevel. ofte skjer ting på dagen slik at vi ikke får gjort det på dagen, men føler likevel ikke at jeg kan gjøre det på kvelden. er jeg bare superteit nå???? ;O)
kula 291011 Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 jeg triller på kvelden, ikke alltid jeg får tid på dagen
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 takk ;O) jeg vil så gjerne ut nemlig...
Tigergutt Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Jeg triller på kvelden hvis jeg har vært et sted og skal hjem. Jeg føler det er fullt akseptabelt så lenge barna er så små som våre og de ligger i vognene sine. Sikkert noen som synes kveldstur er negativt, men det bryr jeg meg ikke om!
~mamma~ Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Samboeren min går stadig trilletur om kvelden. I voksiposen ligger gullungen klar for natta med (ull)pysjamas, lue, jakke og votter.
Gjest Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Jeg kom nettopp hjem fra tur. Om noen gidder å se rart på meg av den grunn lar jeg meg ikke påvirke. Trill tur når du føler for det, du. Har tilogmed en kollega som trilla midt på natta maaaange netter på rad fordi barnet sov kun på trilletur uten at noen jeg vet om gadd å dømme henne for det:)
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 jeg triller på natta kl 12-01...er ofte jeg er hos venner på kvelden, må benytte det nå mens hun sover i vogna enda:) ser ikke noe galt i det..steller henne tar på pysj, og kler bare på er dress og pakker hun i skinnposen. føler at mange stirrer...lurer på hva de tenker????=)
akt80 & Sara Emilie Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 eg ser ingenting galt i å trille om kvelden, de er jo så små uansett.. verre om du drar en 3 åring ut på trille tur klokken 23 hver kveld hehe selv er eg ikkje ut å triller om kvelden, men fordi eg er megapysete i mørket :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå