Gå til innhold

Juni: Smokke bebiser...?


Ønskejenta&Joakim070606

Anbefalte innlegg

Er alle Juni bebisene glade i smokken sin da? Hva slags smokk bruker vi?

 

Lille helten min er ikke såååå glad i smokken men bruker den for å sovne på dagen! Vil helst ikke ha den på natterstid! Blir RASENDE når jeg kommer med den og ikke puppen.. :-P Vi bruker merke som heter Bibi.. Kjøpte den på fru lyng.. Etter å ha prøvd MANGE emdre merker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min gutt ELSKER puppen.. har jeg en tynn topp på meg prøver han gjerne å ta tak fra utsiden av gensern før jeg får av meg:)

han tar sutt også, sovner med den på dagen. men på natta er det stort sett bare puppen som gjelder.

 

vi bruker nuk sutt. han tar både silikon og lateks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias tar ikke smokken og ikke flaska!

 

Akuratt smokken kan vi da klare oss uten.. men flaska.. fy søærn så irriterende! Blir lite barnepass over tid i hvertfa.. Gjør ikke noe ennå da men..

 

MEN vi er i hardtrening da hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lillemann vil ha smokk når han er trøtt, da er den god å ha :) Koser seg med sin lille søte smokk, han er så søt da :) Bruker Nuk silikon-smokk, kjempetopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her "sluker" hun alt av smokker, men jeg personlig liker best silikon. Fester seg ikke så mye dritt til dem. Favoritten er en hvit med dødningehode bestilt på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme med mi. Tygger og spiser på alt, og spesielt hendene sine. Men smokk vil hun ikke ha, uansett type. Jeg som hadde gledet meg til å bestille smokker med navn på..... hmmm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...