Gå til innhold

Den derre sykehus suppa. Kan noen hjelpe??

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på den i tre dager nå. Og i dag har jeg spist grønnsaker, frukt og suppe. Etter i dag skulle jeg ha gått ned to kg men jeg har ikke gått ned mer enn ett halvt... Hva gjør jeg galt? SPiser suppen 3-4 ganger daglig og masse frukt og grønnt.

Også i morgen... er det bare bananer og melk eller er det frukt og grønnsaker da og??

TAKK!! :)

Fortsetter under...

hei på deg:)

på dag 4 er det bare bananer og skummet melk og suppe...ingenting annet...

ang at du har gått ned så "lite"------kor mange kilo har du som er overflødig?hvor høy og hvor tung er du??

eg er 174cm høy og var 124,1 kg...har brukt sykehusdietten i 3,5 uker no og har hatt 2 grusomme sprekker underveis...men eg har gått ned masse og er no 116,3 kg:)

det har nok litt med kor mange kilo man har for mye også...mannen min har ikke så mange for mye og han har gått ned ca 2 kg på 1 uke(første uka hans)....

men lykke til videre:)

du må nesten se ka du veier etter 1 uke...eg gikk vel ned ca 2 kg etter de 2 første dagene...men eg har jo MASSE å ta av...

prøv videre,men husk:-det er ikke alle denne kuren fungerer for...akkurat som alle andre kurer...

lykke til videre:)

Hvis du leser hva som står om dietten på: http://pic6.piczo.com/slanketips/?g=21082737&cr=6

så ser du at du skal gå ned minst 2 kg ETTER dag 3. Der står det også ganske klart hva som kan spises og ikke spises. Jeg er som deg på dag tre nå og hadde i dag morges gått ned 2 kg. Jeg spiser veeeeldig mye suppe. Merker godt at den er vanndrivende. Er på do og tisser hvert 5. minutt.

Gleder meg til å se resultatet etter syv dager...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...