Gå til innhold

kort eller lang syklus, hva er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja... er det noen fordeler eller ulemper md lang eller kort syklus?

og en ting mer...jeg sluttet på p-pillene for rett rundt et år siden..hvor lang tid tar d før dem er ute av kroppen?? kan d hende at de ikke er ute enda..at d er derfor jg ikke er blitt gravid enda??

håper noen gidde å svare=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg tror nok pillene er ute. Jeg slutta i aug-05 og ble gravid i mars. Men fordeler og ulemper med lang/kort vet jeg ikke

Skrevet

hvor fort pillene går ut av kroppen er forskjellig fra person til person. jeg fikk ikke eggløsning før 7 mnd etter at jeg slutta med pillene.

Skrevet

Du blir ikke gravid før kroppen din er klar for det - og det handler om mange ting.

Skrevet

Min syklus er på 45 dager nå, er super misunnelig på de med en "vanlig" syklus!!

Skrevet

Jeg har lest et eller annet sted at det ikke spiller noen rolle om syklusen er kort eller lang. Det bestemmer ikke mulighetene for å bli gravid. En fordel med lang syklus kan likevel være at egget bruker litt lenger tid på å vandre gjennom egglederen. (arrester meg om jeg tar feil)

Det kjipe er å vente så lenge mellom hver gang man ikke blir gravid...

Min syklus er på ca 32 dager og jeg synes der er veldig lenge. Får ikke eggløsning før etter nærmere 20 dager.. vente vente...

Skrevet

fra en som har hatt sykluser opp mot 50 dager......... og ikke kan se noen som helst fordeler med det......

ville byttet syklusene mine mot 28 dagers sykluser når som helst!

du da hovedinnlegger, hvor lange sykluser har du hatt dette pillefrie året?

Skrevet

jeg brukte å ha 28 dager syklus.... frem til vi begynte med prøvinga.

etter et par pp ble syklusen 32 dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...