mamma til 3:) Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Altså hvor mange som er der?? var der i uke 12 tror jeg..
en liten i magen Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Det får du vel vite i uke 18-19 på den ordinære ul på sykehuset isåfall: )
Gjest Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Naboen min var på 3 UL før de så at det var to stykker der inne:)
mamma til 3:) Skrevet 9. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2006 Ok=) Bare å vente på en ny UL da:p Alle kommenterer at jeg er så stor og om jeg er sikker på d er bare en der:p
Marge Simpsons Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Min venninne fikk beskjed at hu var med 2, men det var vist bare 1 =). Så tydligvis kan det skje at man kan ta feil på UL og. hehe
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 ei vennine av meg fikk beskjed gang på gang at det var jente... (var på mange UL pga litt trøbbel). MEN, når hun havnet på føden så kom det en frisk og sunn GUTT.. de som tok UL på henne sa de hadde rett.. at det ER en jente. men så feil kan de faktisk ta.... dere som undrer på vilket kjønn det er... vent å se til h*n er født.. gøy med litt spenning... det syns ivertfall jeg...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Eller enda bedre..les hele innlegget før man svarer...så kanskje du hadde sett at spørsmålet her var om man kan ta feil av antallet..ikke kjønnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå