*meg&gull* Skrevet 8. november 2006 #1 Del Skrevet 8. november 2006 Hei! Er en jente på 21 år fra østlands-området. Har en samboer, og vært sammen i 6 år. Og nå har jeg så lyst på barn!! Eller, har egentlig prøvd i ca 2 år, men ikke noe har skjedd enda.. Men nå er typen usikker på om han vil ha barn alikevell, han har starta eget firma, og jobber mye. (han sier ikke bestemt nei heller, veit jo at jeg ikke går på pillen, men fortsatt trist at han ikke ordentlig ØNSKER seg det). Jeg har bare deltidsstilling, ca 40%, og prøver og få meg mer jobb. Har bestemmt meg for og begynne på utredning etter denne mnd, om ikke jeg får el. (kjøpt meg 40 tester, så her skal det sjekkes:) Ingen av vennene mine kjønner meg, og syns at det er altfor tidlig, og de bor fortsatt hjemme og er single og "dater", så de er ikke så interesserte i og høre på alt babysnakket mitt. Føler bare at alt er imot meg for tiden, og at det ikke er meninga det skal bli noe baby på meg:( Noen fler som har det/har hatt det noe lignendes? Håper jeg ikke skremte bort alle med sutringen min, er egentlig en gla`jente:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7014328-noen-flere-litt-ensomme/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå