Gå til innhold

Jeg vil ikke være her mere...

Anbefalte innlegg

for nå har jeg ingen bebis i magen mer.. Han ble igjen på sykehuset idag,,kun 13,5 uker gammel.. Skulle vært 17+2 i dag..

Takk for følge her,selv om jeg ikke har deltatt som mye..

Jeg tror jeg tar en pause nå,for to aborter på 4 mnd'er blir litt mye.

Men jeg ønsker alle dere flotte jenter her inne,en koselig tid fremover og nyt svangerskapet..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7013991-jeg-vil-ikke-v%C3%A6re-her-mere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så trist! Føler med deg. Måtte bare se innom aprilklubben der jeg skulle ha vært. Klarer ikke å la være å tenke på at jeg nå skulle ha vært 16 uker på vei! Mistet i uke 11. MA i siste dagen i september. Sørger enda jeg. Var så mange drømmer og planer som ble knust. Men vi er jo heldige og har en liten på ett år heldigvis. Er selvfølgelig verre å miste jo lenger en er kommet i svangerskapet. Over 17 uker er jo langt kommet. Uff... Føler sånn med deg!!! Stakkar, så forferdelig vondt!!

Jeg håper så inderlig på en augustbaby jeg, men hvem vet.... Ser du skriver at du har mistet 2 ganger på rad. Jeg kommer til å være kjemperedd neste gang jeg blir gravid.

Håper du får de barna du ønsker deg, og at du ikke har mistet motet helt. Skjønner at du har det fryktelig vondt. Ønsker deg alt godt.

Klem fra meg

(tidligere Mia82*to tette*25.04.05)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...