Gå til innhold

nå er jeg begynt å kaste opp igjen

Anbefalte innlegg

dette er 3 dagen på rad hvor jeg kaster opp.

trodde jeg skulle være ferdig med morgen kvalmen eller kvalmen generelt.

men i dag var det sikkerlig ekkelt.

akkurat i det jeg skal til å kaste opp,kommer jenta mi på snart 3 år inn døra,å jeg snur meg atutomatisk mot henne,så det ender med at jeg kaster opp OVER DET HELE!!!!

stakkars henne. hun ble kjempe redd.

men føler jeg ikke kan spise noe heller.. .har lyst å kaste opp av det hele....æsj....

andre som kaster opp?? eller føler seg MER kvalm?

Fortsetter under...

Jeg kastet opp og var dårlig de første 6-7 månedene og har hatt det fint frem til nå. Er blitt skikkelig kvalm igjen, men har heldigvis ikke kastet opp. Det positive er at jeg gikk ut i permisjon i dag så da kan jeg bare slappe av hjemme siden det er det eneste som hjelper på kvalmen. Bare å holde ut ca. 3 uker til for min del:)

Stakkars deia !

Du har ikke fått deg et virus da ?

De tar med seg så masse dritt hjem fra barnehagen disse små - hos oss går det både vannkopper og diarre nå.....så deilig hvis vi klarer å få begge deler nå på slutten.....

Annonse

Er begynt å bli kvalm igjen jeg også, og har vært det noen uker nå...men har heldigvis bare spydd noen få ganger.

Forige gang spydde jeg mye på slutten....det var liksom ikke plass til noe i magen...spesielt siste uken før fødsel var jeg dårlig (med løs mage og mye spying)....kunne våkne opp om natten av at begynte å spy.

Jeg tror det skyldes at det er lite plass til mat, og at babyen sparker på feil sted....lukkemuskelen er også sikkert ganske åpen....

Off Off Off.......

Det hørtes ikke noe gøy ut altså. Spydde de 16 første ukene, og fra uke 28 til 29. Men så roet det seg. Håper det ikke varer lenge for deg.

Spy er noe dritt. Hørt det er flere som blir dårlig på slutten. Er litt kvalm innimellom, men håper jeg slipper mer spying!!!!

Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...