små Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Jenta vår er veeeldig opptatt av gutte-tiss og jente-tiss..og det er jo helt greit det.. men tror ikke pappaen syns det er så morsomt at hun roper i bhg at "pappa har stor tiss" *ler* Hvor lenge varer denne "tiss-perioden" ? Og hvordan skal jeg oppføre meg når hun tar på seg selv og syns det er godt når jeg vasker henne? Blir liksom helt forfjamset jeg.. vet at det er vanlig, men jeg er ikke klar for dette! hehe..
blåbæret Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Har omvendt problem her i huset. Yngstemannen min går rundt og forteller alle at mamma har ikke tiss...
Gjest Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Sønnen til en venn av meg var med pappaen i dusjen.Stirret på pappas tiss,og på sin egen.Og sa ; Sånn skal jeg også spare til! Syns det var søtt,jeg ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Hvor gammel er hun? Min datter er 2,5, og hun legger seg alltid på magen med hendene i skrittet, eller med kosebamsen der. Så kan hun ligge og presse seg mot hendene eller bamsen, så hun blir helt svett... Hun gnubber ikke, bare presser. Hun tar seg ikke så mye der når hun har bleien av, men er jo litt interessert. Gutten min på 4 hadde en liknende periode på samme alder. Nå er han helt uinteressert. Tror det er en periode, så forsvinner det, og kommer tilbake rett før puberteten.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Når ho tar på seg selv forran andre, selv om det bare er foreldrene, kan du prøve å forklare at det er helt greit å ta på seg selv men at man gjør det når man er alene å ikke forran andre. Er jo ikke sikkert ho skjønner da men om du gjentar det hver gang ho gjør det kan det være det går inn til slutt. Er det jeg har blitt anbefalt ihvertfall.
små Skrevet 15. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2006 Hun blir snart 3 år.. Takk for alle svar og råd..har snakket litt med henne, og hun tar mindre på seg selv nå..men det er da litt spennende fortsatt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå