Gå til innhold

klumpete risgrøt!!

en fin gutt og et lite + på cb

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare meg, eller er det flere her som har problemer med å få risgrøten utrørt uten masse klumper? jeg bruker mme i grøten. har ingen problemer med maisgrøten. men når jeg skal røre ut risgrøten til nestlê blir den klumpete! er det kanskje feil på grøten . har prøvd å lage flere ganger, men ender med å kaste alt og gi mais hver gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og hadde det problemet i begynnelsen med risgrøten.så startet jeg med å varme grøten ekstra i micro og da ble den bra:)rørte rundt med gaffel og.....:/

Skrevet

bruker gaffel ja..kanskje melka må være varmere da. melka er så varm at den er helt passelig å gi med en gang den er laga.. han er så lei risgrøt innbiller jeg meg! han har spist det i over 1 mnd. starta med litt havregrøt på formiddagen, og ny smak falt virkelig i smak!!!

hipp hadde jo en risgrøt for 4 mnd. den elsket han:) og den ble ikke klumpete!

Skrevet

Ja hvor har det blitt av Hipp sin risgrøt med banan og fersken (?) ??? Leter over alt, men borte er den :(

Teodor likte den kjempegodt :)

Plages også med klumper i risgrøten... På smak er den mye bedre en maisgrøten syns vi begge 2 :)

Skrevet

Har akkurat samme problemet - men typen klarer det kjempefint å bland han! Trikset er å rør lite inn om gangen, han er stakkars så nervøs for å gjøre feil og (å få kjeft... ) at han rører grøtpulvret forsiktig inn - litt om gangen, han får ingen klumper - mens det ser ut som jeg holder på å lage klempmelk når jeg bruker risgrøt....! Jeg pleier å ha 1-2 barne skjer med fruktkompott i grøten når jeg er ferdig, da liker lillegutt den ekstra godt :)

Skrevet

risgrøt er driiiiiit grøt,:-( brukte mais i stedet, mye enklere og klumper ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...