en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 er det bare meg, eller er det flere her som har problemer med å få risgrøten utrørt uten masse klumper? jeg bruker mme i grøten. har ingen problemer med maisgrøten. men når jeg skal røre ut risgrøten til nestlê blir den klumpete! er det kanskje feil på grøten . har prøvd å lage flere ganger, men ender med å kaste alt og gi mais hver gang..
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Jeg og hadde det problemet i begynnelsen med risgrøten.så startet jeg med å varme grøten ekstra i micro og da ble den bra:)rørte rundt med gaffel og.....:/
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 8. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2006 bruker gaffel ja..kanskje melka må være varmere da. melka er så varm at den er helt passelig å gi med en gang den er laga.. han er så lei risgrøt innbiller jeg meg! han har spist det i over 1 mnd. starta med litt havregrøt på formiddagen, og ny smak falt virkelig i smak!!! hipp hadde jo en risgrøt for 4 mnd. den elsket han:) og den ble ikke klumpete!
Gjest Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Ja hvor har det blitt av Hipp sin risgrøt med banan og fersken (?) ??? Leter over alt, men borte er den Teodor likte den kjempegodt Plages også med klumper i risgrøten... På smak er den mye bedre en maisgrøten syns vi begge 2
Hilde'mor & lillegutt Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Har akkurat samme problemet - men typen klarer det kjempefint å bland han! Trikset er å rør lite inn om gangen, han er stakkars så nervøs for å gjøre feil og (å få kjeft... ) at han rører grøtpulvret forsiktig inn - litt om gangen, han får ingen klumper - mens det ser ut som jeg holder på å lage klempmelk når jeg bruker risgrøt....! Jeg pleier å ha 1-2 barne skjer med fruktkompott i grøten når jeg er ferdig, da liker lillegutt den ekstra godt
børdi Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 risgrøt er driiiiiit grøt,:-( brukte mais i stedet, mye enklere og klumper ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå