*We68* Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 herlighet kor letta jeg er nå. For det første var det bare en, og for det andre så var aaaalt bra med den lille. skull ikke tro jeg bar på mitt 4 barn, jeg er jo helt blåst når det gjelder alt. men så har jeg til unskyldning at det er 15 år siden sist. Jeg ble så imponert over hvor utvikla bebien var jeg. Og kjempeflink lege som forklarte alt og fant ikke noe som var galt. og terminen stemte presis...iallefall nå i uke 13 + 1. kansje annerledes på ordinær UL. Og så har jeg vært å handla litt bebiklær :-)
Piivo Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Herlig at alt var bra! Skjønner det må være en lettelse :-) Gøy at terminen stemte presis og. Har inntrykk av at mange får den endret på ordinær UL. Fikk du se om det var gutt eller jente?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 ååå...så kos..grattis...=)
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Åh så koselig=) Fortsett å kos deg med magen og den lille...=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå