ompah! Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hei hei! Jeg er i uke 21 nå, og i går merka jeg at det kom litt blank og gul/hvit væske fra brystene mine....Er dette råmelk? Er det i såfall ikke litt tidlig? Flere som har hatt det samme? Blir litt nysgjerrig/engstelig....
Gjest Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Kan være råmelk ja.. Er ikke tidlig! Har mange jeg kjenner som fikk det i uke 15 og sånn...
Nr3 fikk en gutt Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Hos mg kommer det endel blankt ut....husker faktisk ik kosn d va med de andre 2.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Det er sikkert råmelk, men ikkje trigg til produksjon av melk enda. Ganske vanleg å få det tidleg då hormonane gjer mykje rart med ein...Desto viktigare er det ikkje å stimulere dei il meir produksjon no så tidleg.
*Mi tesorito* Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Jeg klemte litt i går, og da kom det bittelitt blankt ut... Skal absolutt ikke klemme mer! og kjøpe ammeinnlegg neste gang jeg er til by'n (så jeg har liggende i tilfelle det skulle begyne å lekke senere...) 23+1 (120 dager igjen!!
Gjest Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 jeg er førstegangs i uke 23 og i går kom det HVITT fra mine. Er ikke det jækla tidlig å få melk?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå