Anniesola Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Vasker alle nye klær og sengeklær før jeg tar de i bruk. I dag kjøpte jeg nye hodeputer til junior. Så lurer jeg på om dere vasker disse før bruk?? Han er 3,5 mnd nå Er vi litt over-renslig nå til dags??
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 nei du trenger ikkje vaske dei før bruk.. eg har ikkje gjort det jallefall. vasker alle kler og sengekler før bruk men har ikkje vaska dyne og hodepute nei.
Luca Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Det har lite med renslighet å gjøre at vi vasker klær og da spesiellt sengetøy før bruk. Det har med farlige stoffer å gjøre...
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Jeg må si jeg stusser mere på hodepute til en så liten en. Ikke kritikk!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 På sykehuset i Tønsberg anbefaler man at man bruker hodepute helt fra fødselen av. Er det noen problemer med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå