NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 God kveld! Jeg skal på en ekstra UL når jeg er ca. 25 uker på vei.. Vi vil ikke vite kjønnet.. Men det jeg lurer på er om det er stor sjans for at man ser det selv? Når man er kommet såpass langt? Hm...
snartmammapåny Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 vi så det selv på vår... men da stoppet også jm opp så vi skulle få sjansen til å se;) En venninde av meg så det og med sin gutt, men da helt uten noe "hjelp" fra jm... Tissen bare var på bildet plutselig.. Om du vil være sikker på å ikke få se det så kan d være lurt å gi beskjed om at du ikke ønsker å få vite kjønnet... Vet jo aldri, d kan jo plutselig bare vise seg;) så da er vel jm litt mer "forsiktig" så hun ikke viser frem kjønnet;)
cec26 Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Hei:) veit du hva, det er faktisk vanskligere å se kjønnet hvor lengere du er på vei, fordi når babyen begynner å bli såpass stor så ser du bare en arm eller bare et hode osv på skjermen... ikke så lett å skjønne hva du ser alltid... hadde ultralyd ganske ofte sist, og hvor lengere jeg var på vei jo mindre skjønte jeg...hehe
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 8. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2006 Takker for svar=) Tror jeg sier i fra at vi ikke vil vite på forhånd, sånn i tilfelle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå