LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 ååå blir gal .... liker ikke hu neo spes men er vondt å si til sambo at jeg ikke føler meg avslappet om vesla skal være hos henne til barnepass hu er bare en og en halv mnd. kan ikke fordra hu....men han ser ikke det jeg føler. noen fler=
lykkeligmed3 Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Min svgermor er egentlig veldig snill. Problemet er at hun legger seg oppi ting hun definetivt ikke har noe med, ting som barneoppdragelse, hvordan kle på barna, hvordan jeg vasker klær o.l Jeg blir sååååååå forbanna til tider når hun tyter om hvordan ting bør gjøres,,,, grrrrrrrrr......... Hun er skikkelig gammeldags også....
Vestlandske meierier A/S Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 var vel ikke akkurat det svaret hu var ute etter da anonym!! Du er ikke alene og jeg er slettes ikke så ung nei!! Prøv å tenke på at hun har oppdratt barnselv og at hun nok bare vil din lille babys beste:)
SuperGlad Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 unødvendig kommentar! Jeg har sagt klart ifra til sambo at jeg misliker enkelte ting med svigermor, å jeg regner med det er masse han misliker med sin men hun bor heldigvis for han 50 mil unna :-) INGEN får ha tulla vår med mindre vi begge er komfortable med det, så derfor har hun bare hatt barnevakt en gang, å det var en av mine beste venninner å samboeren som hadde henne.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Kanskje du skal tenke litt over hvordan du er også HI? Hvordan du virker ovenfor svigermor? Du virker sikkert som en sur bortskjemt unge!
SuperGlad Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Skjønner godt hvorfor du signerer som anonym. Ville heller aldri vist meg så patetisk som du virker nå.
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 8. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2006 tusen takk for svar trodde jeg var alene med denne følesen. men det er noen her da som jeg ikke trengte svar av ser jeg. men samma det. tror det kan være en beskyttelse følese jeg har....kke vet jeg.
Theosmamma Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 haha så morsomt. "Kan godt merke at du er ung"- jeg er så voksen at jeg ikke trenger å signere med nick engang! Disse sidene kan brukes til å bare slippe ut luft, noen ganger er det alt som trengs:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Jeg har det på samme måte med svigerfar, han er helt tussete etter sitt første barnebarn og det er koselig, det, men når han ringer til alle døgnets tider og syter og klager og "stakkars meg" dersom han ikke fårse hun ofte nok får jeg makk! Vi har begge skilte foreldre som alle vil passe, men foreløpig er det kun min mor som har hatt hun alene (er tre mnd.). Det viktigste er at du og ungen er komfortabel med situasjonen, ellers er det vel ikke noen vits å ha barnevakt! Jeg har funnet utat jeg bare må stå på kravene mine, sliter oss bare ut dersom vi skal imøtekomme alle sine ønsker om besøk og kontakt. De andre besteforeldrene er forståelsesfulle og kjempegreie, men svigerfar kan værenoe herk.. synd å si det, men godt å få det ut..
lykkeligmed3 Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Jeg vet jo at svigermor gjør det i beste mening, men det er irriterende å bli behandlet som en uerfaren dust. Jeg har heldigvis veeeldig god erfaring med henne som barnevakt, der er hun kjempegudd;)) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 jeg skjønner godt hva du mener. Jeg ville heller aldri latt min svigermor passe gutten min, og han er 9 mnd. Jeg fortalte sambo hvordan jegt følte det, han ble litt sur, men maser ikke om at moren hans skal passe tassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå