Gå til innhold

2cm åpning.. hvor blir riene av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på føden i går etter å hatt sterke menssmerter fra morgenen av... ble fortalt at jeg hadde 2 cm åpning.. var litt i tvil om de ville sende meg hjem igjen fordi lillegutt har hjertefeil som må overvåkes under fødsel...

men nå er jeg altså hjemme... og lurer...hva skjer? virker som alt har stoppet opp... kjenner ingenting jeg... av og til litt smerter i magen, men langt ifra så vondt som jeg hadde i går...

noen som har hatt d samme, og vil fortelle om når d skjedde noe videre for dem... blir gal.. går lixom bare å venter nå...

tusen takk for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du første eller andre gangs fødende?

Andregangs kan gå med 2cm åpning lenge, når jeg kom inn uten smerter hadde jeg 3cm åpning, da var jeg førstegangsfødende, og først etter kjekket så kom riene, tror jordmoren strippet meg (tøyde litt på livmorhalsen, for å få fart på sakene).

Skrevet

jeg er førstegangs... glemte visst å si d...vet ikke så mye jeg ser du..

jeg begynte å blø ganske bra etter jeg gikk derfra... er som vanlig mens... litt klumper oxo...er d normalt?

Skrevet

kanskej jeg kan legge til at jeg har gått m sterke mens smerter i flere uker nå... men i går tok d seg opp... idag er d roligere... men kjenner fremdeles sånn små mensen smerter... kommer og går litt..som knip i magen lixom... men ikke m bare noen minutters mellomrom.. går heller timer...hehe

har forresten termin i morgen...

Skrevet

Venninnen min begynte også å blø etter en sånn kjekk, kan være vanlig ja, jeg har aldri blødd, har blitt kjekket 2 ganger i dette sv.skapet.

Men da er babyen ihvertfall på god vei, tror ikke du skal gå så lenge, selvom jeg gikk 48 timer med førstemann, åpningen ble liksom aldri større enn 4cm, fikk da epidural og ble satt på drypp, så gjorde at riene ble sterkere og det åpnet seg raskere.

Skrevet

var du over tiden oxo når du ble satt på drypp?

orker ikke å gå så mye over tid jeg... i og m han har hjertefeil, og så er vekta estimert til 4200...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...