#Prinsemor# Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Nå har de endelig fått inn Noen gravidkjoler(260kr) og ytterjakker(tror ca 5-600kr)! Jeg endte med kjole men tenkte å si fra at nå har det endelig kommet inn noe nytt.
Surf & turf Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Jeg var innom Exit i forrige uke for å se på de mammaklærne som de hadde annonsert at de fører. Ble såååå skuffet! Var jo skikkelig dårlig utvalg jo! Var innom hjemmesiden til mama-licious og der var det jo masse fint. Hadde håpet å finne det samme i butikken, men det var ikke i nærheten engang! Skikkelig dårlig...
ormeynglet Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 De har en del mer å velge i på West inne på Torgkvartalet på Stjørdalen. Jeg klarte iallefall å bruke en del penger der, og er veldig fornøyd:) Mamalicious-klær det også.
#Prinsemor# Skrevet 8. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2006 Exit i Trondheim ligger i 2 etasje på Trondheim Torg. De fikk inn julekjolene på tirsdag denne uka. Men jeg er helt enig i at utvalget på mammaklær er fryktelig kjedelig. Savner spreke farger og utvalg i ulike strl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå