babba78 Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hei! Bare lurte på om noen har erfaring med denne vognen, med city bag? Denne vogn-jungelen er ikke lett å komme gjennom....!
babba78 Skrevet 8. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 8. november 2006 .......og noen som vet hva den koster?
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Denne har vi tenkt å kjøpe.. Men den kommer ikke ut før i desember, ikke her på Østlandet ihvertfall.. Vogn + City bag tror jeg kommer på ca 6000 kr..
Gjest Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Ingen erfaring nei. Det er en helt ny vogn. Men vurderte å ha denne vognen selv, men de i buttikken sa at den er litt mer for eldre barn (sportsvogndelen). Så fra den tiden da ungen skal ut av bagen og litt framover så er det ikke en så gunstig vogn. Siden barnet ikke kan sitte vendt mot deg, også kan ikke fottbrettet tas opp. Men den koster 5.295 (uten fottrekk) også koster city bagen 1.695.
MKS mor til 2-tette Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Hei, Vi har bestillt denne vognen med citybag (+ bilstol og base), vi får den i uke 50 (base + bilstol ikke før uke 4 + i uke 12)... Det gjør ingenting, da jeg har termin 18 jan. + jeg får låne det jeg trenger av butikken til jeg får varene jeg har bestillt . Det er utrolig greie og serviceminded på Babymiljø i Hillevåg i Stavanger Gleder meg vannvittig .
MKS mor til 2-tette Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Glemte å si at vi betaler rundt 11000 for hele gildet, tror vognen koster 5.500 og citybag 1500... noe sånt... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå