StoltMammaForFørsteGang Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hei. Jeg har vært litt sår nedentil i det siste, noe som jeg har skjønt at er helt vanlig når man er gravid - fordi slimhinnene blir "skjørere". Nå har jeg brukt Vivag noen dager og i den forbindelse har jeg fått mye brun utflod. Ikke noe hyggelig syn når man er gravid, men jeg antar det er rester fra Vivag etter at den har løst seg opp. Har brukt Vivag tidligere, men kan ikke huske at jeg hadde sååå brun utflod da... Blir litt paranoid i disse dager. Noen som vet noe om dette?
Gjest Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Hei på deg du:) Sår nedentil? Innvendig el utvendig? Jeg sverger til natusan babyolje med aloe vera (ikke sprayflaske, vanlig oljeflaske, med grønn kork) jeg, smører meg med en gang jeg føler meg urven i området, så går d over i full fart:) Men er utvendig da:) Går d ellers bra m deg?
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 8. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2006 Utvendig. Det vil si på de indre kjønnsleppene, men ikke innover i vagina. Jepp, jepp - her deler vi det meste... Jeg får prøve med litt natusan babyojle jeg også, alt som kan funke er bra! Det går fint med meg ellers. Er midt mellom to jobber, har begynt såvidt i den ene og går ut oppsigelse på den andre - så det blir mye jobbing... Men det går greit, er jo bare for en periode. Har mindre og mindre symptomer, men det er kanskje fordi jeg nærmer meg 2. trimester (uke 11 i dag) - har skjønt det som at det er den "letteste" perioden....? Håper det. Hvordan er det med deg?
Gjest Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Høres ut som meg da, prøv den oljen du:) Funker som fy og finnes ikke skadelig for verken den ene eller den andre *hihi* Gleder meg til jeg når 2. trimester, sliter fælt nå om dagen altså. Kvalm og trett og sliten. Eier ikke energi til egne unger når jeg kommer hjem fra jobb. Skal prøve å få meg sykelmelding, noen prosent i hvertfall. Når bare de 3 første mnd er gått, er jeg tipp topp igjen, så god som ny. Tror de aller fleste har d sånn. Heldige deg
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Har nettop brukt det, fikk ikke noe farget utflod av de.... Prøv å kutte de ut litt og se om det hjelper....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå