Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Del Skrevet 8. november 2006 Ser det er flere enn meg som sliter med jobben ang. sykemelding, dårlig samvittighet og problemer med forståelse. Jeg er nå i uke 26, jobber i barnehage og 100% sykemeldt. Har slitt forferdelig med kvalme og dårlig form de første mnd, var noe sykemeldt, men kom meg tilbake på jobb igjen. Desverre ble det for mye for meg, klarte ikke å jobbe fullt, ble helt gåen. Var i en periode sykemeldt 50% og så 20%, for å se om det gikk. Da jeg nå ble sykemeldt igjen var jeg så sliten fysisk at det gikk utover psyken også. Kvalmen er tilbake og jeg spydde som bare det dagen før jeg gikk til legen igjen. Har ikke lagt på meg et gram, og jeg har ikke så mye å gå på fra før. I tillegg har jeg da altså fått problemer med bekkenet,- vondt i ryggen, hoftene og nedover beina. For det første vil sjefen ha meg tilbake i jobb,- det er jo smigrende det,- men jeg føler bare at jeg ikke klarer! Nå vil også legen at jeg skal prøve å jobbe litt... Han sier at trygdekontoret krever at jeg skal tilbake i jobb, før jeg skal ut i permisjon..? Sjefen sier at de skal tilrettelegge for meg på jobben. Men noen dager kommer jeg meg nesten ikke ut av senga.- og i en barnehage er det faktisk full fart hele dagen. Jeg blir helt sprø av dette! Dessuten så jeg ikke til noe tilrettelegging da jeg var på jobb, men dårlig både her og der. Jeg går hos manuell terapaut to ganger i uka nå,- Både hun og jordmor synes ikke jeg skal jobbe slik jeg er nå... Jeg forstår ingen ting,- Hvordan kan alle disse si forskjellig? Dette er mitt første barn, og føler meg ganske usikker på hva som skjer, hva jeg bør gjøre og hva jeg kan kreve. Føler at jeg svikter som arbeidstaker! Er jeg en pingle? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7012345-d%C3%A5rlig-samvittighet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå